Har berättarteknik utvecklats hos språkbadselever som hos enspråkigt svenska elever
Authors
Date
2015Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
På finska och svenska : tvåspråkig pedagogik i daghem och förskola
Palojärvi, Anu; Palviainen, Åsa; Mård-Miettinen, Karita (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Föreställningar och uppfattningar om invandrarelevernas inlärning av svenska och engelska i finsk grundskola
Lemmetty, Satu (2011)Tämän pro-gradu tutkielman tarkoitus on selvittää opettajien käsityksiä ja uskomuksia maahanmuuttajaoppilaista englannin ja ruotsin kielten oppijoina sekä maahanmuuttajaoppilaiden käsityksiä omasta vieraiden kielten ... -
Språkbadets betydelse för tidigare språkbadselevers liv
Muurimäki, Karoliina; Mård-Miettinen, Karita (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021)Denna artikel grundar sig på en avhandling pro gradu i svenska språket (Muurimäki 2020). I avhandlingen undersöktes språkbadets betydelse för livet hos en grupp unga vuxna som gått på samma klass i svenskt språkbad. ... -
Attityder till svenska språket hos språkbadselever och elever i den traditionella språkundervisningen i Borgå
Koskinen, Liisa (2013)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia asenteita yläkoulussa olevilla kielikylpyoppilailla ja tavallisessa ruotsin opetuksessa olevilla oppilailla on ruotsin kieltä kohtaan. Tutkimuksessani selvitin, onko ... -
Exploring bilingual ideology and identity of EMI medical teachers and students in China’s mainland
Qin, Paiwei (Comparative and International Education Society, University of Pittsburgh, 2021)This qualitative research in-progress investigates the bilingual ideology and identity of EMI (English-medium-instruction) teachers and students at a Chinese medical university that aims to enrich the understanding of ...