Show simple item record

dc.contributor.authorMalkamäki, Riikka
dc.contributor.authorPinola, Minna
dc.date.accessioned2020-06-24T13:17:29Z
dc.date.available2020-06-24T13:17:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70779
dc.format.extent99 sivua
dc.language.isofifi
dc.titleOpettajien kokemuksia kolmiportaisen tuen toteutumisesta perusopetuksen alaluokilla
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244969
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysooppilaat
dc.subject.ysoerilaiset oppijat
dc.subject.ysoinkluusio
dc.subject.ysokolmiportainen tuki
dc.subject.ysovarhainen puuttuminen
dc.subject.ysoopettajat
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p16705
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8131
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1117
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p28718
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p18355
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p21534
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record