Show simple item record

dc.contributor.authorMattila, Marjaana
dc.date.accessioned2020-06-24T13:01:21Z
dc.date.available2020-06-24T13:01:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70702
dc.format.extent114 sivua
dc.language.isofifi
dc.subject.othertyörauha
dc.title"Pedagogi, tunne oppilaasi ja tunne itsesi" : millaisena opettaja kokee auktoriteettiasemansa?
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244892
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysoopettaja-oppilassuhde
dc.subject.ysodiskurssi
dc.subject.ysoopettajat
dc.subject.ysoauktoriteetti
dc.subject.ysoluokkatyöskentely
dc.subject.ysovuorovaikutus
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10591
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1050
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1117
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p568
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p17817
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p12600
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record