Kohti kokonaisvaltaista arviointia : luokanopettajien käsityksiä alkuopetuksen arvioinnista
Tekijät
Päivämäärä
2010Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Miten meni noin niinku omasta mielestä?" : luokanopettajien käsityksiä musiikin arvioinnista
Lähdekorpi, Anu; Martin, Marjaana (2016)Lähdekorpi, A. & Martin, M. 2016. "Miten meni noin niinku omasta mielestä?" Luokanopettajien käsityksiä musiikin arvioinnista. Jyväskylän yliopisto. Kokkolan yliopistokeskus Chydenius. Kasvatustieteen pro gradu-tutkielma. ... -
”Sen sijaan et jotenki syyteltäis niitä toisia niin oltaiski samalla puolella ja sit mietittäis sitä lapsen parasta” : esi- ja alkuopetuksen siirtymävaihe luokanopettajien jäsentämänä
Holmlund, Saara (2022)Tutkimuksessa käsitellään esi- ja alkuopetuksen siirtymävaihetta luokanopettajien jäsentämänä. Tämä siirtymä on merkittävä lapsen oppimisen polulla, ja sillä on tutkitusti vaikutusta oppilaan myöhempään koulumenestykseen. ... -
"Se on yhteispeliä." : luokanopettajien ja huoltajien kokemuksia kasvatuskumppanuudesta alkuopetuksen koulukiusaamistilanteissa
Hankonen, Milla (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokanopettajien ja huoltajien kokemuksia kasvatuskumppanuudesta alkuopetuksen koulukiusaamistilanteissa. Tämä lisäksi tarkasteltiin, mitkä tekijät koulukiusaamiskontekstin ... -
Kohti yhtenäistä alkukasvatusta : esi- ja alkuopetuksen kehittämishankkeissa mukana olleiden luokanopettajien käsityksiä alkukasvatuksen yhtenäistämisestä
Pellinen, Satu; Vapaavuori, Helena (1994)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.