Mielen vuoristorata : opettajien näkemyksiä peruskoulun oppilaiden henkisestä hyvinvoinnista
Date
2009Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erityistä tukea saavien lasten näkemyksiä mielen hyvinvoinnista ja lasten kehittelemät digitaaliset ratkaisut sen tukena
Nygård, Eija (2019)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää erityistä tukea saavien lasten näkemyksiä mielen hyvinvoinnista. Miten lapset ymmärsivät mielen ja mielen hyvinvoinnin käsitteen? Millaiset asiat lapset kokivat mielen hyvinvointia ... -
Vanhemmuustyylien yhteys pienten oppilaiden sosioemotionaaliseen hyvintointiin
Suninen, Salli-Maria (2021)Vanhemmuustyylejä ja isompien koululaisten hyvinvointia on tutkittu paljon. Vanhemmuustyylien yhdistäminen pienten oppilaiden sosioemotionaaliseen hyvinvointiin on kuitenkin jäänyt tutkimuksissa vähemmälle huomiolle. ... -
Opettaja kiusattuna : peruskoulun opettajien kokemuksia vertaisrajat ylittävästä kiusaamisesta
Kauppi, Teemu (University of Jyväskylä, 2015) -
Opettajien ja oppilaiden stressi ja vuorovaikutus luokassa (TESSI)
Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina (University of Jyväskylä, 2021)Opettajan ja oppilaiden välinen vuorovaikutus on keskeinen opetuksen laadun määrittäjä. Opettajan visuaalisen huomion kiinnittyminen säätelee vuorovaikutusta ja oppilaiden koulukokemuksia. Opettajan työhön liittyy monia ... -
Tervaa ja äkämiä : opettajien näkemyksiä maahanmuuttajataustaisten oppilaiden arvioinnista biologiassa
Penttinen, Milla; Vierelä, Kaisa (2009)