Mielen vuoristorata : opettajien näkemyksiä peruskoulun oppilaiden henkisestä hyvinvoinnista
Date
2009Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erityistä tukea saavien lasten näkemyksiä mielen hyvinvoinnista ja lasten kehittelemät digitaaliset ratkaisut sen tukena
Nygård, Eija (2019)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää erityistä tukea saavien lasten näkemyksiä mielen hyvinvoinnista. Miten lapset ymmärsivät mielen ja mielen hyvinvoinnin käsitteen? Millaiset asiat lapset kokivat mielen hyvinvointia ... -
Lasten ja nuorten luonnossa liikkuminen ja sen yhteys mielen hyvinvointiin : LIITU 2022 -tutkimuksen tuloksia
Varis, Susanna (2024)Green exercise means physical activity in a natural or partly built environment. Green exercise has been found to be associated with mental well-being, such as improved mood, and self-esteem, and lower levels of stress. ... -
Vanhemmuustyylien yhteys pienten oppilaiden sosioemotionaaliseen hyvintointiin
Suninen, Salli-Maria (2021)Vanhemmuustyylejä ja isompien koululaisten hyvinvointia on tutkittu paljon. Vanhemmuustyylien yhdistäminen pienten oppilaiden sosioemotionaaliseen hyvinvointiin on kuitenkin jäänyt tutkimuksissa vähemmälle huomiolle. ... -
Mitä on kokonaisvaltainen mielen hyvinvointi?
Kokko, Katja (Eduskunnan tulevaisuusvaliokunta, 2023)Tässä julkaisussa esitän kokonaisvaltaisen mielen hyvinvoinnin määritelmän, jota olemme empiirisesti testanneet Lapsesta aikuiseksi -pitkittäistutkimuksen aikuisikäisillä osanottajilla (Kokko ym. 2013). Kokonaisvaltaisen ...