Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorSalmela, Jaana
dc.date.accessioned2020-06-24T12:25:06Z
dc.date.available2020-06-24T12:25:06Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70550
dc.format.extent118 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherlapset
dc.titleSosiaalisen tuen ja liikunnan merkityksen kokeminen myöhäislapsuudessa : neljännestä kuudenteen luokkalaisten lasten kokemuksia oman elämän tärkeistä ihmisistä, koululiikunnasta ja vapaa-ajan liikunnasta
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244740
dc.type.ontasotLicentiate thesisen
dc.type.ontasotLisensiaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.laitosDepartment of Musicen
dc.contributor.laitosMusiikin laitosfi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineEducationen
dc.contributor.oppiaineKasvatustiedefi
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysososiaalinen tuki
dc.subject.ysokokemukset
dc.subject.ysoliikunta
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p916
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8997
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3209
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG3


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright