Show simple item record

dc.contributor.authorSalmela, Jaana
dc.date.accessioned2020-06-24T12:25:06Z
dc.date.available2020-06-24T12:25:06Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70550
dc.format.extent118 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherlapset
dc.titleSosiaalisen tuen ja liikunnan merkityksen kokeminen myöhäislapsuudessa : neljännestä kuudenteen luokkalaisten lasten kokemuksia oman elämän tärkeistä ihmisistä, koululiikunnasta ja vapaa-ajan liikunnasta
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244740
dc.type.ontasotLicentiate thesisen
dc.type.ontasotLisensiaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.laitosDepartment of Musicen
dc.contributor.laitosMusiikin laitosfi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineEducationen
dc.contributor.oppiaineKasvatustiedefi
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysososiaalinen tuki
dc.subject.ysokokemukset
dc.subject.ysoliikunta
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p916
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8997
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3209
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG3


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright