Sosiaalisen tuen ja liikunnan merkityksen kokeminen myöhäislapsuudessa : neljännestä kuudenteen luokkalaisten lasten kokemuksia oman elämän tärkeistä ihmisistä, koululiikunnasta ja vapaa-ajan liikunnasta
Authors
Date
2000Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Valmentajan sosiaalisen tuen yhteys lasten liikunnan lukutaitoon
Heinonen, Mari; Taavitsainen, Sara (2024)Tämän pro gradu –tutkielman tarkoituksena oli selvittää, miten lasten kokema valmentajan sosiaalinen tuki oli yhteydessä 4–6-luokkalaisten lasten liikunnan lukutaitoon. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka ... -
Tukea tarvitsevien lasten vapaa-ajan liikunta-aktiivisuus, ohjattu liikunnan harrastaminen ja liikunnan esteet
Pikkupeura, Vilma; Asunta, Piritta; Villberg, Jari; Rintala, Pauli (Liikuntatieteellinen seura, 2020)Lasten ja nuorten terveyskäyttäytymistä on tutkittu koululaisilta jo vuosikymmeniä laajoissa kansallisissa kyselytutkimuksissa, mutta erityiskoulussa tai -luokalla opiskelleet oppilaat ovat jääneet näiden tutkimusten ... -
Koetun sosiaalisen tuen, pätevyyden, itsearvostuksen ja liikunnan yhteyksiä nuoruusiän kasvuvuosina
Salmela, Jaana (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2006)