"Siten ne piti ommella yhteen kunnes siitä tuli iso kangas" : laadullinen tutkimus 4.-luokkalaisten käsityötuntiin liittyvistä kokemuksista
Date
2006Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
6.-luokkalaisten kuvailuja kouluyksinäisyyden kokemuksista : "vieläkin makaan sängylläni toivoen, että ne yksinäiset hetket katoaisivat"
Jokinen, Ida (2024)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia 6.-luokkalaisilla nuorilla on koulussa koetusta yksinäisyydestä. Tutkimus pyrkii selvittämään, millaiset asiat ovat vaikuttaneet yksinäisyyden lisääntymiseen ... -
Musiikin integrointi taito- ja taideaineisiin luokkien 1-4 opetuksessa : "ei mahdollisuus, vaan arkipäivää"
Lindén, Sonja (2015)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää musiikin merkitystä ja käyttötapoja taito- ja taideaineiden opetuksessa peruskoulun luokilla 1–4. Lisäksi tehtävänä on kartoittaa minkälainen merkitys opettajankoulutuksella, ... -
3. – 4. -luokkalaisten oppilaiden fyysinen aktiivisuus ja koulusitoutuneisuus perinteisessä ja avoimessa oppimisympäristössä
Peltola, Siiri (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää 3. ja 4. luokkalaisten oppilaiden fyysisen aktiivisuuden muutoksia oppimisympäristön muutoksen myötä oppituntien aikaisen, vapaa-ajan ja vuorokauden aikaisen fyysisen aktiivisuuden ... -
Oppilaiden tavoitteet ja koulumotivaatio : 6 -luokkalaisten tavoitteiden yhteys koulumotivaatioon
Savolainen, Liisi (2014)Savolainen, L. OPPILAIDEN TAVOITTEET JA KOULUMOTIVAATIO. 6 -luokkalaisten tavoitteiden yhteys koulumotivaatioon. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen pro gradu –tutkielma. 63 sivua Tutkimuksen ...