Oppimisstrategio[i]den käyttö kokeeseen valmistautumisessa
Päivämäärä
2004Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Luokanopettajien käsityksiä taitavasta oppijasta ja taitavaan oppimiseen ohjaamisesta
Laakeri, Maria (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata luokanopettajien käsityksiä taitavasta oppijasta ja taitavaan oppijuuteen ohjaamisesta. Tarkoituksena on myös peilata opettajien käsityksiä oppimisen itsesäätelyn teoriaan, ... -
Topic- and learning-related predictors of deep-level learning strategies
Kikas, Eve; Silinskas, Gintautas; Härma, Eliis (Springer; I.S.P.A., 2023)The aim of this study was to examine which topic- and learning-related knowledge and motivational beliefs predict the use of specific deep-level learning strategies during an independent learning task. Participants included ... -
Effects of Prior Knowledge on Comprehending Text About Learning Strategies
Kikas, Eve; Silinskas, Gintautas; Mädamürk, Kaja; Soodla, Piret (Frontiers Media SA, 2021)Good knowledge and skills in using different learning strategies is important for learning with understanding and even more critical during distance learning. Findings indicate that students tend to use and value ineffective ... -
Learning strategies, self-efficacy beliefs and academic achievement of first-year preservice teachers : a person-centred approach
Vilppu, Henna; Laakkonen, Eero; Laine, Anu; Lähteenmäki, Marko; Metsäpelto, Riitta-Leena; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Warinowski, Anu (Springer, 2023)As teacher profession can be seen as a learning profession, it is crucial that teacher education equips future teachers with high-level skills to update and increase their proficiency and expertise throughout their career. ... -
A pilot study of self-regulated learning and self-determination in a collaborative, commercial off-the-shelf game
Ruuhijärvi, Petteri; Mansikka, Tuomas (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli arvioida englanninkielisen ja yhteistyöhön perustuvan pelillisen kontekstin vaikutusta yliopisto-opiskelijoiden (n = 4) itsesäätelevän oppijuuden taitoihin, painotuksen ollessa metakognitiivissa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.