Oppilaan todistusarvosanojen muuttuminen Muonion yläasteelle siirryttäessä ja todistusarvosanojen muutosten merkitys oppilaan minäkäsitykselle
Authors
Date
1993Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
© The Author(s)
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Oppilaan tukeminen yläasteelle siirtymisessä
Latvala, Henna; Rantala, Jonna (2001) -
Yläkouluikäisen oppilaan musiikillinen minäkäsitys : tapaustutkimus 8. luokkalaisille
Saukko, Kaisa (2019)Kuka minä olen, millainen minä haluaisin olla ja millainen olen muiden mielestä? Näitä kysymyksiä varmasti moni yläkouluikäinen nuori pohtii. Myös musiikintunneilla tarkastellaan näitä kysymyksiä. Tulamon (1993) määritelmässä ... -
Yläasteelle siirtyvien maahanmuuttajaoppilaiden koulumenestys Portti-kokeella arvioituna
Raulo, Jonna; Toppari, Niina (2002) -
Oppilas oman fyysisen toimintakykynsä arvioijana
Jokinen, Joonas; Järvelä, Samuli (2013)Jokinen, Joonas & Järvelä, Samuli 2013. Oppilas oman fyysisen toimintakykynsä arvioijana. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto. Liikuntapedagogiikan pro gradu –tutkielma, 80s. Tutkimuksemme tavoitteena oli ... -
Vanhempien tuen merkitys nuorten ongelmakäyttäytymiselle alakoulusta yläkouluun siirryttäessä
Ylinen, Karoliina (2015)Tutkimuksessa selvitettiin vanhempien tuen eri osa-alueiden, lämpimyyden, vanhempien tietämyksen, nuoren kanssa keskustelemisen sekä kotitehtävissä auttamisen, ohjaamisen ja autonomian tukemisen yhteyksiä nuorten sisään- ...