Viulupedagogiikan kehitys 1750-1980 : keskeisten viulusoiton oppikirjojen kvantitatiivis-kvalitatiivinen sisältöanalyysi
Authors
Date
1990Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kielen kehityksen keskeisten osa-alueiden sisällölliset tarkennukset paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa
Savolainen, Oula (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten kielen kehityksen keskeisiä osa-alueita tarkennetaan eri kokoisten kuntien paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa. Lisäksi tarkasteltiin, mitkä pedagogiset näkökulmat ... -
Opetussuunnitelman, oppikirjojen ja nuorten historiakuvat peruskoulussa
Virokannas, Noora (2013)Historian oppiaineella on vakiintunut asema suomalaisessa perusopetuksessa. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisten historiakuvien keskellä peruskoulun historian opettaja tekee työtään ja millä historian ... -
"Toimikaa, älkää odottako" : Vihtori Kosolan puheiden muutokset 1929-1936
Virtanen, Aarni (University of Jyväskylä, 2015)The dissertation is concerned with the speeches of Vihtori Kosola (1884–1936), recruiter of jäger, strike breaker and activist. Kosola assumed the leadership of the Lapua Movement in 1929. His most significant speeches ... -
Throwaway knowledge, useful skills or a source for wellbeing? : Outlining sustainability of workplace learning situations
Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Routledge, 2020)Rapid changes in working life have raised awareness of the need for lifelong learning among personnel, and there is increasing concern regarding the sustainability of such learning, especially in growth companies, where ...