Musiikkikasvatuksen mahdollisuudet tänään : Kodály-menetelmän käyttö peruskoulun musiikkikasvatuksen moninaisessa kentässä = A zenei nevelés lehetöségei korunkban : a Kodály-koncepció az általános iskolai zenei nevelés sokféle gyakorlatának összehasonlításában
Tekijät
Päivämäärä
2005Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kodály-menetelmän 3 - 5-vuotiaiden musiikkikasvatus tutkimusten valossa
Lehto, Marita (1992) -
A bécsi klasszikus dalirodalom a zeneiskolai szolfézsoktatásban = The role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schools
Kedves-Herczegh, Mária (University of Jyväskylä, 2011) -
"Hei ope, voidaanhan taas tänään soittaa yhdessä?" : yhteismusisoinnin merkityksiä peruskoulun musiikintunneilla
Hartikainen, Oona (2021)Tutkin tässä kandidaatintutkielmassani yhteismusisoinnin merkitystä koulun musiikintuntien sisältönä sekä oppilaiden omia kokemuksia yhteismusisoinnista musiikintunneilla. Yhteismusisoinnin merkitykset avautuvat tarkemmin ... -
Moniuskontoisuuden haasteet ja mahdollisuudet peruskoulun musiikinopetuksessa
Hiipakka, Jenna (2018)Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää musiikinopettajien näkemyksiä ja kokemuksia moniuskontoisuuden haasteista ja mahdollisuuksista peruskoulun musiikinopetuksessa. Tarkastelun alla ovat musiikin erilaiset merkitykset, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.