Evaluoiminen opettajan työvälineenä suomalaisessa koulussa
Halonen, M. (2018). Evaluoiminen opettajan työvälineenä suomalaisessa koulussa. Virittäjä, 122(4), 598-601. https://doi.org/10.23982/vir.70081
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2018Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2018
Publisher
Kotikielen seuraISSN Search the Publication Forum
0042-6806Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28880537
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Temperamenttitietoisuus opettajan pedagogisena työvälineenä verkko-opetusympäristössä
Ahola, Milla (2020)Kuivasojan alakoululla temperamenttitietoisuutta hyödynnetään luokkahuoneopetuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin, miten temperamenttitietoisuutta voidaan tukea, kun opetusta siirretään Peda.net verkko-opetusympäristö ... -
Opettajan vuorovaikutustaidot osana mielekästä musiikin oppimista peruskoulun vuosiluokilla 1-6
Hakkarainen, Jyri (2021)Kandidaatintutkielmassani tarkastelen opettajan vuorovaikutustaitojen sekä arvioinnin merkitystä oppilaiden motivaatioon koskien musiikin oppimista. Perinteisen, sanallisen vuorovaikutuksen lisäksi vuorovaikutukseen ... -
Opettajan vuorovaikutustyylien yhteys lasten koulussa käyttämiin työskentelytapoihin
Rautio, Eveliina (2012)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää yhtäältä opettajan vuorovaikutustyylien; lämpö, behavioraalinen kontrolli ja psykologinen kontrolli yhteyttä lasten koulussa käyttämiin työskentelytapoihin ja toisaalta lasten ...