Evaluoiminen opettajan työvälineenä suomalaisessa koulussa
Halonen, M. (2018). Evaluoiminen opettajan työvälineenä suomalaisessa koulussa. Virittäjä, 122(4), 598-601. https://doi.org/10.23982/vir.70081
Julkaistu sarjassa
VirittäjäTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
Soveltava kielitiedeTekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2018
Julkaisija
Kotikielen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0042-6806Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28880537
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Temperamenttitietoisuus opettajan pedagogisena työvälineenä verkko-opetusympäristössä
Ahola, Milla (2020)Kuivasojan alakoululla temperamenttitietoisuutta hyödynnetään luokkahuoneopetuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin, miten temperamenttitietoisuutta voidaan tukea, kun opetusta siirretään Peda.net verkko-opetusympäristö ... -
Opettajan vuorovaikutustaidot osana mielekästä musiikin oppimista peruskoulun vuosiluokilla 1-6
Hakkarainen, Jyri (2021)Kandidaatintutkielmassani tarkastelen opettajan vuorovaikutustaitojen sekä arvioinnin merkitystä oppilaiden motivaatioon koskien musiikin oppimista. Perinteisen, sanallisen vuorovaikutuksen lisäksi vuorovaikutukseen ... -
Opettajan vuorovaikutustyylien yhteys lasten koulussa käyttämiin työskentelytapoihin
Rautio, Eveliina (2012)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää yhtäältä opettajan vuorovaikutustyylien; lämpö, behavioraalinen kontrolli ja psykologinen kontrolli yhteyttä lasten koulussa käyttämiin työskentelytapoihin ja toisaalta lasten ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.