Kaksi kotia ja kaksi kotimaata : suomalaisten lasten kokemuksia sotalapsuudesta Ruotsissa
Korkiakangas, P. (2017). Kaksi kotia ja kaksi kotimaata : suomalaisten lasten kokemuksia sotalapsuudesta Ruotsissa. In H. Hieta, A. Nieminen, M. Mäki, K. Siivonen, & T. J. Virtanen (Eds.), Rajaamatta : etnologisia keskusteluja (pp. 150-183). Suomen kansatieteilijöiden yhdistys Ethnos. Ethnos-toimite, 20.
Julkaistu sarjassa
Ethnos-toimiteTekijät
Toimittajat
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Ethnos ry, 2017
Julkaisija
Suomen kansatieteilijöiden yhdistys EthnosEmojulkaisun ISBN
978-952-68509-2-4Kuuluu julkaisuun
Rajaamatta : etnologisia keskustelujaISSN Hae Julkaisufoorumista
0357-511XAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27253098
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kaksikielisten lasten kieli-identiteetti ja kokemukset kaksikielisyydestä : tapaustutkimus 6–9-vuotiaiden venäläis-suomalaisten lasten kieli-identiteetistä
Äyräs, Suvi (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää lasten näkökulmaa heidän kaksikielisyydestään. Tutkimus tavoitteli myös lasten omia kokemuksia ja ajatuksia kahden kielen käytöstä. Tavoitteena oli lisäksi selvittää, millaisia ... -
”Et jos lapsi sanoo, et älä päivitä, niin älä päivitä.” : vanhempien ja lasten kokemuksia lasten tietojen jakamisesta sosiaalisessa mediassa
Kuikka, Juho; Morozova, Elizaveta (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa, minkälaisia kokemuksia vanhemmilla ja lapsilla on lasta koskevista julkaisuista sosiaalisessa mediassa. Lisäksi selvitimme, miten vanhemmat perustelevat lapsistaan tekemiään ... -
Kaksiosainen juhlateos valottaa myöhäiskeskiaikaista maalariammattilaisuutta Ruotsissa
Fält, Katja (Keskiajan tutkimuksen seura Glossa ry, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.