Digital Technologies and Early Childhood : Guest Editorial
Mertala, P., & Koivula, M. (2020). Digital Technologies and Early Childhood : Guest Editorial. Journal of Early Childhood Education Research, 9(1), 1-5. https://journal.fi/jecer/article/view/114120
Julkaistu sarjassa
Journal of Early Childhood Education ResearchPäivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© 2019 Mertala & Koivula & Suomen Varhaiskasvatus ry. – Early Childhood Education Association Finland.
Julkaisija
Suomen Varhaiskasvatus ry.ISSN Hae Julkaisufoorumista
2323-7414Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/jecer/article/view/114120Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/34709555
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Early Childhood Education and Materiality : Guest Editorial
Siippainen, Anna; Ylönen, Susanne; Kuukka, Anu (Suomen Varhaiskasvatus ry., 2019) -
Matkalla 3D-tulostettuun maailmaan
Tuovinen, Tero; Lampi, Marianne; Räisänen, Jaana (Systeemityöyhdistys Sytyke, 2018)3D-tulostus ei ole aivan uusi asia, mutta laajempaan tietoisuuteen ala on noussut vasta viime vuosina. Tällä hetkellä 3D-tulostusta hyödynnetään paljon teollisuuden eri aloilla, kuten esimerkiksi lääketieteessä ja teollisessa ... -
Improving Smart City Design : A Conceptual Model for Governing Complex Smart City Ecosystems
Hämäläinen, Mervi; Tyrväinen, Pasi (University of Maribor Press, 2018)Smart city concept is a viable nominee to solve the dilemmas urbanization creates globally. By means of digital technologies like Internet-of-Things, artificial intelligence and data analytics cities aim to optimize city ... -
TPACK and Educational Interactions : Pillars of Successful Technology Integration
Ifinedo, Eloho; Rikala, Jenni (Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 2019)It is important to understand what drives the success of technology integration in educational settings, because learning in schools with technology develops the students' capacities to participate fully in the digital ... -
Immersive gaming as journalism
Arjoranta, Jonne; Koskimaa, Raine; Siitonen, Marko (Routledge, 2020)As a field, journalism constantly strives to connect with its audiences and find ways to utilize emerging media technologies in its operations. Sometimes this is done simply to reach audiences that have ceased to use ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.