Monipuolinen ja inspiroiva tutkimus suullisesta traditiosta ja kirjakulttuurista
Huhtala, A. (2019). Monipuolinen ja inspiroiva tutkimus suullisesta traditiosta ja kirjakulttuurista. J@rgonia, 17 (34), 207-211. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912165290
Published in
J@rgoniaAuthors
Date
2019Copyright
© Anna Huhtala, 2019
Arvio teoksesta Anttonen, Pertti, Cecilia af Forselles & Kirsti Salmi-Niklander
(toim.). Oral Tradition and Book Culture. Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden
Seura. 2018. 173 s. ISBN 978-951-858-007-5.
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry.ISSN Search the Publication Forum
1459-305XMetadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Reimagining cultural memory of the arctic in the graphic narratives of Oqaluttuaq
Viljoen, Jeanne-Marie; Zolkos, Magdalena (SAGE Publications, 2022)The Greenlandic oral story-telling tradition, Oqaluttuaq, meaning “history,” “legend,” and “narrative,” is recognized as an important entry point into Arctic collective memory. The graphic artist Nuka K. Godtfredsen and ... -
Lankoski, Petri ja Staffan Björk, toim. (2015) Game Research Methods: An Overview [Kirja-arvio]
Arjoranta, Jonne; Siitonen, Marko; Välisalo, Tanja (Tampereen yliopisto, 2016) -
Maanpuolustustahdosta maanpuolustussuhteeseen : monipuolinen analyysi suomalaisten maanpuolustusasenteista itsenäisyyden aikana
Hakoköngäs, Eemeli (Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry., 2021) -
Monipuolinen ja ymmärtävä kuvaus 1800-luvun alun Turun seksityöläisistä
Impola, Petteri (Suomen Historiallinen Seura; Historian Ystäväin Liitto, 2019) -
Luokanopettajien ja kuudennen luokan oppilaiden käsityksiä englannin suullisesta kielitaidosta
Liukkonen, Niina (2019)Perusopetuksessa alakoulun puolella englantia saattaa opettaa luokanopettaja, jolla ei ole aineenopettajan pätevyyttä englannin kielessä. Onkin tärkeää kartoittaa luokanopettajien käsityksiä yhdestä kielitaidon osa-alueesta, ...