OPEN CAFE : keskusteluja ja koulutyötä
Kiviniemi, U. (2019). OPEN CAFE : keskusteluja ja koulutyötä. In M. Pennanen, I. Markkanen, & H. L. T. Heikkinen (Eds.), VERME2 testaa : kokemuksia vertaisryhmämentoroinnin soveltamisesta (pp. 24-26). Jyväskylän yliopisto. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7799-3
Authors
Date
2019Copyright
© 2019 Tekijä
Publisher
Jyväskylän yliopistoParent publication ISBN
978-951-39-7836-5Is part of publication
VERME2 testaa : kokemuksia vertaisryhmämentoroinnin soveltamisesta
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7799-3Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33755165
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Finnish model of peer‐group mentoring : review of research
Tynjälä, Päivi; Pennanen, Matti; Markkanen, Ilona; Heikkinen, Hannu L. T. (Wiley-Blackwell; New York Academy of Sciences, 2021)This article reviews research on the Finnish model of peer‐group mentoring (PGM). The theoretical foundation of the model is based on the constructivist theory of learning, the concept of autonomy in teaching profession, ... -
VERME2 testaa : kokemuksia vertaisryhmämentoroinnin soveltamisesta
Pennanen, Matti; Markkanen, Ilona; Heikkinen, Hannu L. T. (Jyväskylän yliopisto, 2019)Tässä julkaisussa kerrotaan vuosina 2017–19 toteutetun Verme2-hankkeen tuloksista. Se oli yksi Opettajankoulutuksen kehittämisohjelman kärkihankkeista, jotka käynnistettiin pääministeri Juha Sipilän hallituskaudella ... -
Pellon pientareelta akateemisiin sfääreihin: opettajuuden rakentuminen ja muuttuminen sotienjälkeisessä Suomessa opettajien omaelämäkertojen valossa
Säntti, Janne (2007)Tutkimuksen aineistona ovat opettajien kirjalliset omaelämäkerrat. Vaikka osa opettajista onkin syntynyt ennen toista maailmansotaa, ulottuu tutkimuksen ajallinen kaari sotienjälkeisestä Suomesta kirjoitushetkellä vallinneeseen ... -
The novice language teacher's guide to survival : dialogue between the new and the experienced language teacher
Nieminen, Teemu; Renvall, Lauri (2017)Aloittelevat opettajat kohtaavat ammatissaan merkittävän määrän haasteita ensimmäisien työvuosien aikana (Blomberg 2009; Heikkinen et al. 2012; Laaksola 2007). Haasteita ovat muun muassa psykologiset aspektit kuten ...