Show simple item record

dc.contributor.authorVaarala, Heidi
dc.contributor.authorRiuttanen, Sanna
dc.date.accessioned2019-12-10T08:37:31Z
dc.date.available2019-12-10T08:37:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationVaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna (2019). Ammatillinen koulutus - kielitietoisuuteen heräämässä. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 10 (7). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2019/ammatillinen-koulutus-2013-kielitietoisuuteen-heraamassa
dc.identifier.otherCONVID_33729255
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66693
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagefin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta
dc.relation.urihttps://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2019/ammatillinen-koulutus-2013-kielitietoisuuteen-heraamassa
dc.rightsCC BY 4.0
dc.subject.otherkielitietoisuus
dc.titleAmmatillinen koulutus - kielitietoisuuteen heräämässä
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201912105159
dc.contributor.laitosSoveltavan kielentutkimuksen keskusfi
dc.contributor.laitosCentre for Applied Language Studiesen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.relation.numberinseries7
dc.relation.volume10
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat, 2019
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysokieli ja kielet
dc.subject.ysoammatillinen koulutus
dc.subject.ysoammattikieli
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p556
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p9700
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1345
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0