Digiloikasta digitaitoihin : kansainvälinen monilukutaidon ja ohjelmoinnillisen ajattelun tutkimus (ICILS 2018)
Authors
Date
2019Publisher
Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-7937-9Metadata
Show full item recordCollections
- Elektroniset kirjat [356]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomalaisten 8.-luokkalaisten ohjelmoinnillisen ajattelun osaamisen yhteys ohjelmistojen käyttöön sekä monilukutaidon ja ohjelmoinnillisen ajattelun itsearvioituun oppimiseen
Marttila, Milja (2022)Tutkimuksessa tarkasteltiin ICILS 2018 -tutkimuksen ohjelmoinnillisen ajattelun oppilaiskokeen tuloksien perusteella muodostettujen tasoryhmien välisiä eroja ohjelmistojen käytössä oppitunneilla sekä itsearvioiduissa ... -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
Tulevaisuuden osaajat : Pisa 2000 Suomessa
Sulkunen, Sari; Kupari, Pekka; Törnroos, Jukka; Reinikainen, Pasi; Malin, Antero; Leino, Kaisa; Linnakylä, Pirjo; Välijärvi, Jouni (Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, 2002) -
Tulevaisuuden lukijat : suomalaisnuorten lukijaprofiileja : Pisa 2000
Linnakylä, Pirjo; Sulkunen, Sari; Arffman, Inga (Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, 2004) -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : 2 Pisa 2003
Välijärvi, Jouni; Kupari, Pekka; Linnakylä, Pirjo; Reinikainen, Pasi; Sulkunen, Sari; Törnroos, Jukka; Arffman, Inga (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2007)The success of Finnish students in PISA has been a great joy but at the same time a somewhat puzzling experience to all those responsible for and making decisions about education in Finland. At a single stroke, PISA has ...