Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena

Main Authors
Format
Books Book part
Published
2016
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906063039Käytä tätä linkitykseen.
Parent publication ISBN
978-951-39-6772-7
Review status
Peer reviewed
ISSN
1457-6899
Language
Finnish
Published in
Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja
Is part of publication
Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen
Citation
  • Luukkanen-Hirvikoski, T. (2016). Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 111-135). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8
License
In CopyrightOpen Access
Copyright© Tekijä & Nykykulttuurin tutkimuskeskus, 2016

Share