Kulttuurin arvo elämystalouden aikana
Karkulehto, S., & Venäläinen, J. (2016). Kulttuurin arvo elämystalouden aikana. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 15-34). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8
Published in
Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisujaDate
2016Copyright
© Tekijät & Nykykulttuurin tutkimuskeskus, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopistoParent publication ISBN
978-951-39-6772-7Is part of publication
Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteenISSN Search the Publication Forum
1457-6899Keywords
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26348582
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kaupunkien elämyksellinen kehittäminen ja imagotyö
Lähdesmäki, Tuuli (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Täytetty Nietzsche : Weimarin Nietzsche-arkisto elämyksellisenä Nietzschelandiana
Janhila-Anttonen, Jaana (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Semana Santa -kulkueet Granadassa : eletystä uskonnosta elämystalouteen?
Kuuva, Sari (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Hyllyiltä ruutuihin ja ruuduista sydämiin : sarjakuvahahmot muuttuvina elämystuotteina
Varis, Essi (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen
Karkulehto, Sanna; Lähdesmäki, Tuuli; Venäläinen, Juhana (Jyväskylän yliopisto, 2016)Elämyksellisyydestä on viime vuosikymmenten aikana tullut markkinoinnille keino erottautua ja houkutella kuluttajia. Elämyksellisyys kietoutuu talouden logiikkaan. Tätä yhteen kietoutumista on kuvattu sekä tieteessä että ...