Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKedra, Joanna
dc.contributor.authorZakeviciute, Rasa
dc.date.accessioned2019-06-10T07:25:09Z
dc.date.available2020-09-27T21:35:08Z
dc.date.issued2019fi
dc.identifier.citationKedra, J., & Zakeviciute, R. (2019). Visual Literacy Practices in Higher Education : What, Why and How?. <em>Journal of Visual Literacy</em>, 38 (1-2), 1-7. <a href="https://doi.org/10.1080/1051144X.2019.1580438">doi:10.1080/1051144X.2019.1580438</a>fi
dc.identifier.otherTUTKAID_80891
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64449
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.publisherTaylor & Francis
dc.relation.ispartofseriesJournal of Visual Literacy
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.othervisuaalinen lukutaitofi
dc.subject.otherkorkeakouluopetusfi
dc.subject.othervisual literacyfi
dc.subject.othervisual educationfi
dc.subject.otherhigher educationfi
dc.titleVisual Literacy Practices in Higher Education : What, Why and How?fi
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201906042948
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosYhteiskuntatieteiden ja filosofian laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.contributor.laitosDepartment of Social Sciences and Philosophyen
dc.contributor.oppiaineJournalistiikka
dc.contributor.oppiaineSosiologia
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.date.updated2019-06-04T15:15:06Z
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange1-7
dc.relation.issn1051-144X
dc.relation.numberinseries1-2
dc.relation.volume38
dc.type.versionacceptedVersion
dc.rights.copyright© 2019 International Visual Literacy Association.
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.relation.doi10.1080/1051144X.2019.1580438


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright