dc.contributor.advisor | Hiltunen, Leena | |
dc.contributor.author | Kaski, Joonas | |
dc.date.accessioned | 2018-12-20T11:12:33Z | |
dc.date.available | 2018-12-20T11:12:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60734 | |
dc.description.abstract | Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia mahdollisuutta pienimuotoisen verkkoopetuksen toteuttamiseen ilmaisia verkkotyövälineitä hyödyntäen. Tutkimuksessa pyrittiin
tunnistamaan verkko-opetuksen toiminnot, jonka jälkeen tutkittiin empiirisesti kuinka hyvin eri sovellukset ja palvelut kykenivät toteuttamaan kyseisiä verkko-opetuksen toimintoja. Tulosten pohjalta voidaan todeta, että kaikki verkko-opetuksen toiminnot ovat toteutettavissa ilmaisia selainpohjaisia palveluja ja sovelluksia hyödyntäen. Verkko-opetuksen tärkeimmättoiminnot on mahdollista toteuttaa yhdelläkin ilmaisella sovelluksella, mutta tarvittavien sovellusten määrä riippuu kuitenkin aina tilannekohtaisista tarpeista. | fi |
dc.description.abstract | This thesis aims to investigate possibilities for conducting small-scale online education using free online tools. This work aims to identify the necessary functions of online education and to investigate how different free online tools manage to perform these functions. From the results it can be concluded that all the functions of online education can be performed by combining free online tools and services. The actual need for different functions is situational, so the exact number of tools needed varies, but the core functions of online education can be performed by using only one online service, for which there are several options. | en |
dc.format.extent | 71 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fi | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.title | Pienimuotoisen verkko-opetuksen toteuttaminen ilmaisia verkkotyövälineitä hyödyntäen | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201812205269 | |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | verkko-opetus | |
dc.subject.yso | verkkopedagogiikka | |
dc.subject.yso | oppimisalustat | |
dc.subject.yso | verkko-oppiminen | |
dc.subject.yso | verkko-opiskelu | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |