Terveysviestinnän monimuotokoulutus työelämän ja eri tieteenalojen rajapinnoilla
Gerlander, M., Parviainen, H., & Seppä, S. (2017). Terveysviestinnän monimuotokoulutus työelämän ja eri tieteenalojen rajapinnoilla. Yliopistopedagogiikka, 24(1), 61-63. https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/gerlander-parviainen-seppa_press.pdf
Published in
YliopistopedagogiikkaDate
2017Copyright
© Kirjoittajat & Peda-forum, 2017.
Terveys on vahvasti viestinnällistynyt: mediasta on tullut keskeinen terveystiedon lähde ja asiakkaat, terveyden
asiantuntijat ja hoito-organisaatiot ovat monitasoisissa vuorovaikutussuhteissa keskenään niin median välityksellä
kuin kasvokkain. Tarve terveysviestinnän monitieteiselle ja -ulotteiselle tarkastelulle on ilmeinen. Tässä artikkelissa
kuvataan Tampereen yliopistossa toteutettua eri tieteenaloja sekä työelämää ja tutkinto-opetusta yhdistävää terveysviestinnän akateemista moduulia (5 op) sekä tarkastellaan toteutuksesta saatua opiskelijapalautetta.
Publisher
Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forumISSN Search the Publication Forum
2242-8070
Original source
https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/gerlander-parviainen-seppa_press.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27154838
Metadata
Show full item recordLicense
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Monimuotoinen oppiminen, opetus ja ohjaus Jyväskylän yliopistolla
Taalas, Peppi; Mäkelä, Tiina; Ikonen, Pasi; Korkala, Salme; Rajaniemi, Hannele (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2022)Pandemianaikaiset opetusjärjestelyt ovat synnyttäneet runsaasti keskustelua pandemianjälkeisistä opetus- ja opiskelumuodoista. Tässä julkaisussa esittelemme Jyväskylän yliopistolla kehitettyä tutkimuspohjaista mallia ... -
Yhteisöllinen argumentointi sosionomikoulutuksessa avoimia ongelmia ratkottaessa
Vapalahti, Kati (University of Jyväskylä, 2017)The aim of this study was to develop teaching methods for practising argumentative problem-solving in a degree program of social services. The purpose was to acquire knowledge about multiple (face-to-face, online, and ... -
Monimuoto-opiskelijoiden kokemuksia verkko-opiskelusta
Valtanen, Katja (2010)Tutkimuksen lähtökohtana on konstruktiivinen oppimiskäsitys. Tätä oppimiskäsitystä käytetään nykyisin yleisesti, koska oppija nähdään aktiivisena ja omatoimisena tiedon etsijänä. Nopea tekninen kehitys on mahdollistanut ... -
The Patras blended strategy model for deep and meaningful learning in quality life-long distance education
Mystakidis, Stylianos; Berki, Eleni; Valtanen, Juri (Academic conferences international, 2019)Life‑long learning is currently being embraced as a central process that could disrupt traditional educational paths. Apparently, the (ideal) type of learning often promoted is deep and meaningful learning, though it is ... -
Työelämään kielitaitoisina ja itseohjautuvina : englannin monimuoto-opetuksen tarkastelua ammattikorkeakoulussa
Siekkinen, Hellä (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2019)Tarkastelen tässä väitöskirjaani (Siekkinen 2017) pohjautuvassa artikkelissa monimuoto-opetuksen käyttöä Jyväskylän ammattikorkeakoulun englannin opetuksessa ja sen mahdollista vaikutusta opiskelijoiden itseohjautuvuuteen ...