Ei käärmeöljylle!
Pirttimaa, R. (2018). Ei käärmeöljylle!. e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia, 2018(2), 3. https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdf
Authors
Date
2018Copyright
© Pirttimaa & Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopisto, 2018.
Publisher
Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopistoISSN Search the Publication Forum
2243-0075
Original source
https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28741913
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Training of students ́scientific reasoning skills
Kallio, Eeva (University of Jyväskylä, 1998) -
Tiedejulkaisemisen eetilliset postulaatit
Ikonen, Hanna-Mari; Koivunen, Tuija (Työelämän tutkimusyhdistys, 2021) -
Luokanopettajaopiskelijat tekstien tuottajina yhden yliopistovuoden aikana
Torvelainen, Päivi; Tarnanen, Mirja; Aalto, Eija; Hankala, Mari; Kainulainen, Johanna (Tampereen yliopisto, 2021)Tässä artikkelissa tarkastellaan luokanopettajaopiskelijoiden (n=54) kuvauksia tekstien tuottamisesta heidän ensimmäisen yliopistovuotensa aikana. Tutkimusaineistona olivat opiskelijoiden vastaukset lomakekyselyyn heidän ... -
Didactical Reconstructions in Knowledge Organization and Consolidation in Physics Teacher Education
Mäntylä, Terhi (Springer, 2020)Physics teachers have an essential role in forming the attitudes and conceptions of future citizens towards science and technology, as well as in educating the future generations of scientists. Therefore, the physics teacher ... -
Kitchen chemistry course for chemistry education students : influences on chemistry teaching and teacher education : a multiple case study
Nuora, Piia; Välisaari, Jouni (Walter de Gruyter GmbH, 2020)This study introduces the Kitchen Chemistry (KC) course and its influences on chemistry education as a whole. KC is considered to be a life-relevant learning environment that engages learners in science through the pursuit ...