Ei käärmeöljylle!
Pirttimaa, R. (2018). Ei käärmeöljylle!. e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia, 2018(2), 3. https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdf
Julkaistu sarjassa
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointiaTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Pirttimaa & Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopisto, 2018.
Julkaisija
Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-0075
Alkuperäislähde
https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28741913
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Training of students ́scientific reasoning skills
Kallio, Eeva (University of Jyväskylä, 1998) -
Puheenjohtajalta
Pajari, Ilona (Suomalaisen kuolemantutkimuksen seura ry, 2014) -
Kuka näin on väittänyt? : huomioita viittaamisen etiikasta
Rydenfelt, Henrik; Haapanen, Lauri (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2024)Vuodenvaihteessa Harvardin yliopiston presidentti erosi tehtävästään plagiointikohun saattelemana. Samaan aikaan Suomessa käytiin tietokirjojen viittauskäytännöistä vilkasta keskustelua, joka johti Journalisti-lehden ... -
Tiedejulkaisemisen eetilliset postulaatit
Ikonen, Hanna-Mari; Koivunen, Tuija (Työelämän tutkimusyhdistys, 2021) -
Kotimaisilla kielillä julkaistu tutkimus palvelee monia
Mäkinen, Katja; Salo, Miika (Valtiotieteellinen yhdistys, 2022)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.