Kansainvälistä koulutusyhteistyötä : ammatillinen opettajankoulutus ja inkluusio
Pirttimaa, R. (2018). Kansainvälistä koulutusyhteistyötä : ammatillinen opettajankoulutus ja inkluusio. e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia, 2018(2), 58-59. https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdf
Julkaistu sarjassa
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointiaTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Pirttimaa & Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopisto, 2018.
Julkaisija
Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-0075Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.helsinki.fi/sites/default/files/atoms/files/e-erika_2_2018-s.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28742267
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Collaborative professional practice for strengthening teacher educator identities in Eritrea
Posti-Ahokas, Hanna; Idriss, Khalid; Hassan, Meriem; Isotalo, Sara (Routledge, 2022)Strengthening the identities of teacher educators is critical to quality teacher education and implementing change in the education sector. This study examines the professional identities of Eritrean teacher educators and ... -
From individuality towards co-operative culture : New direction for professional development in Finnish teacher education
Rautiainen, Matti; Kostiainen, Emma (Beltz Juventa, 2021) -
Kokeiltiin tällasta! : opettajankoulutus ja koulut yhdessä
Aalto, Eija; Rautiainen, Matti (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
The challenge of pre-examination system in Turkey for teacher candidates and potential solutions to the challenge
Atac, Cagil (2019)In this study, the researcher investigates the selection procedure for teacher candidates in Turkey from the past to today. Historical background of teacher training and the selection methods to teacher training programs ... -
Reframing Teacher Education : Towards the Integration of Phenomenon-Based Curriculum Reform and Organizational Culture
Naukkarinen, Aimo; Moilanen, Pentti; Tarnanen, Mirja (Bursa Uludag University, 2022)In this article, we report a case study of our experiences of a curriculum reform process based on the principles of phenomenon-based learning in higher education in the context of Finnish teacher education. We explore how ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.