dc.contributor.author | Vaarala, Heidi | |
dc.date.accessioned | 2018-11-21T10:14:24Z | |
dc.date.available | 2018-11-21T10:14:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Vaarala, H. (2018). Yhteistyön mahdollisuudet : lukiokoulutukseen valmistava koulutus kielellistyvässä maailmassa. <i>Lähivõrdlusi. Lähivertailuja</i>, <i>28</i>, 357-391. <a href="https://doi.org/10.5128/LV28.11" target="_blank">https://doi.org/10.5128/LV28.11</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_28707378 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60261 | |
dc.description.abstract | This article examines the possibilities and obstacles there are for collaboration
between the students of preparatory training for upper secondary education
and the students of upper secondary school. Additionally, this article discusses
how the students, teachers and principals describe the possibilities for translanguaging
in preparatory training. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Eesti Rakenduslingvistika Ühing | |
dc.relation.ispartofseries | Lähivõrdlusi. Lähivertailuja | |
dc.rights | CC BY-NC 4.0 | |
dc.subject.other | translanguaging | |
dc.subject.other | general upper secondary schools | |
dc.title | Yhteistyön mahdollisuudet : lukiokoulutukseen valmistava koulutus kielellistyvässä maailmassa | |
dc.type | research article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201811084653 | |
dc.contributor.laitos | Soveltavan kielentutkimuksen keskus | fi |
dc.contributor.laitos | Centre for Applied Language Studies | en |
dc.contributor.oppiaine | Soveltava kielitiede | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.date.updated | 2018-11-08T07:15:11Z | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1 | |
dc.description.reviewstatus | peerReviewed | |
dc.format.pagerange | 357-391 | |
dc.relation.issn | 1736-9290 | |
dc.relation.numberinseries | 0 | |
dc.relation.volume | 28 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittaja, 2018. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | article | |
dc.subject.yso | valmistava koulu | |
dc.subject.yso | lukio | |
dc.subject.yso | opetussuunnitelmat | |
dc.subject.yso | yksikielisyys | |
dc.subject.yso | monikielisyys | |
dc.subject.yso | suomi toisena kielenä | |
dc.subject.yso | pedagogiikka | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2185 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10955 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6720 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p24613 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1584 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | |
dc.relation.doi | 10.5128/LV28.11 | |
dc.type.okm | A1 | |