William Morris –fanin jaakobinpaini H&M:llä
Niiranen, S. (2018, 11.10.2018). William Morris –fanin jaakobinpaini H&M:llä. What the Hela?. https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/william-morris-2013fanin-jaakobinpaini-h-m-lla
Published in
What the Hela?Authors
Date
2018Copyright
© Niiranen, 2018
Publisher
Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopisto
Original source
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/william-morris-2013fanin-jaakobinpaini-h-m-llaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28697782
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Taidehistorian sanasto
Salmela, Ulla (Jyväskylän yliopisto, taidehistorian laitos, 1997) -
Material, mental, and moral progress : American conceptions of civilization in late 19th century studies on "things Chinese and Japanese"
Pennanen, Henna-Riikka (University of Jyväskylä, 2015) -
Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
Haapanen, Emilia (2021)Tämä tutkimus tarkastelee muodin kuluttajien kulutusasenteita ja -tottumuksia kesällä 2020 käydyissä verkkokeskusteluissa. Tutkimuksen tehtävänä on selvittää, millaisia merkityksiä on annettu muotijärjestelmälle, muodin ... -
How Slow should Slow Fashion be? : The Perceptions of Slow Fashion Stakeholders on the Distribution of Apparel
Schlarb, Luisa (2021)The apparel industry is booming. Every year, 62 million tonnes of apparel are consumed globally, and shopping apparel is even considered a leisure activity. However, with reoccurring criticism of the negative impacts of ... -
Development of the cognitive constructions of the Finnish clothing and fashion industry 1995-2020
Karppanen, Sonja (2021)Suomen muoti- ja vaateteollisuuden liikevaihto ja yritysten lukumäärä ovat laskeneet viimeisimmän 26 vuoden ajan. Samanaikaisesti ala on riippuvainen kotimaisista markkinoista, jotka kattavat yli 60% myynnistä, ja kotimainen ...