Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKorpi, Hilkka
dc.date.accessioned2018-10-16T11:17:36Z
dc.date.available2018-10-16T11:17:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-951-39-7569-2
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1902784
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59841
dc.format.extent1 verkkoaineisto (81 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina, 4 numeroimatonta sivua) : kuvitettu
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesJYU dissertations
dc.relation.haspart<b>Artikkeli I:</b> Korpi, H., Peltokallio, L., & Piirainen, A. (2014). The story models of physiotherapy students' professional development. Narrative research. <i>European Journal of Physiotherapy, 16 (4), 219-229.</i> <a href="http://dx.doi.org/10.3109/21679169.2014.934279"target="_blank"> DOI: 10.3109/21679169.2014.934279</a>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli II:</b> Korpi, H., Peltokallio, L., & Piirainen, A. (2018). Problem-Based Learning in Professional Studies from the Physiotherapy Students’ Perspective. <i>Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 13 (1), 4.</i> <a href="http://dx.doi.org/10.7771/1541-5015.1732"target="_blank"> DOI: 10.7771/1541-5015.1732</a>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli III:</b> Korpi, H., Piirainen, A., & Peltokallio, L. (2017). Practical work in physiotherapy students’ professional development. <i>Reflective Practice, 18 (6), 821-836.</i> <a href="http://dx.doi.org/10.1080/14623943.2017.1361920"target="_blank"> DOI: 10.1080/14623943.2017.1361920</a>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli IV:</b> Korpi, H., Peltokallio, L., & Piirainen, A. (2018) Seeking a new perspective on Physiotherapy professional development. Meta-synthesis of physiotherapy students’ professional studies. <i>Submitted</i>
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.othertyötoimijuus
dc.subject.otherautonomiset oppijat
dc.subject.otheryhteisön jäsenet
dc.subject.otherkriittiset kehittäjät
dc.subject.otherphysiotherapy education
dc.subject.otherphysiotherapy student
dc.subject.otherprofessional development
dc.subject.othernarrative approach
dc.titleChanging landscape in professional development : narrative research from the physiotherapy students' perspective
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-7569-2
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineFysioterapiafi
dc.relation.issn2489-9003
dc.relation.numberinseries25
dc.rights.copyright© The Author & University of Jyväskylä
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.subject.ysofysioterapia
dc.subject.ysoammatillinen kehitys
dc.subject.ysoopiskelijat
dc.subject.ysoopiskelu
dc.subject.ysoammattikorkeakoulut
dc.subject.ysokokemukset
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysotyökulttuuri
dc.subject.ysoautonomia
dc.subject.ysoyhteisöllisyys
dc.subject.ysokriittisyys
dc.subject.ysoasiantuntijuus
dc.subject.ysoreflektio
dc.subject.ysoportfoliot
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright