dc.contributor.author | Ilola, Maarit | |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T09:31:21Z | |
dc.date.available | 2018-09-14T09:31:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-7548-7 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1893922 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59522 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (253 sivua) : kuvitettu | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | JYU Dissertations | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | pupils | |
dc.subject.other | beliefs | |
dc.subject.other | EFL | |
dc.subject.other | oral proficiency | |
dc.subject.other | learning | |
dc.subject.other | assessment | |
dc.title | Oppilaiden käsityksiä englannin suullisesta kielitaidosta, sen oppimisesta ja arvioinnista | |
dc.type | doctoral thesis | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-7548-7 | |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities and Social Sciences | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Soveltava kielitiede | fi |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |
dc.relation.issn | 2489-9003 | |
dc.relation.numberinseries | 15 | |
dc.rights.copyright | © The Author & University of Jyväskylä | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | doctoralThesis | |
dc.subject.yso | oppilaat | |
dc.subject.yso | suullinen kielitaito | |
dc.subject.yso | englannin kieli | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | oppimisteoriat | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |