Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorPirhonen, Maritta
dc.contributor.authorSaukonoja, Joel
dc.date.accessioned2018-08-27T05:49:29Z
dc.date.available2018-08-27T05:49:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59333
dc.description.abstractSosiaalisen median yleistyminen ja ilmiöiden sosiaalistuminen muokkaavat kuluttajien käyttäytymistä ja tarjoavat yrityksille uudenlaisia haasteita ja mahdollisuuksia liiketoiminnan strategisessa kehittämisessä. Tässä tutkielmassa tutkitaan B2C-yrityksen mahdollisuuksia hyödyntää sosiaalisen median palveluita asiakassuhteiden hallinnassa. Kirjallisuuskatsauksena toteutetussa tutkimuksessa tutkitaan tarkemmin sosiaalisen median rakenteita, asiakaskokemuksen muodostumista ja perinteisen asiakassuhteiden hallinnan ja sosiaalisen median tarjoamien palveluiden integroimista vastaamaan paremmin uudenlaisen kuluttajatyypin tarpeita. Tutkimustulokset osoittavat, että kuluttajien sosiaalisessa mediassa käymä keskustelu, sekä heidän siellä julkaisema sisältö voi olla yrityksille arvokasta. Keskeistä on tunnistaa erilaisia keinoja sosiaalisen median tehokkaaseen hyödyntämiseen.fi
dc.description.abstractThe widespread use of social media and the socialization of phenomena transforms the consumer behavior. That provides new challenges and opportunities for development of business strategies. This thesis examines the opportunities to B2C –companies to exploit social media services in customer relationship management. In this literature review, we study the structure of social media, the development of customer experience and the integration of traditional customer relationship management. In addition, we study the ways to exploit social media services to meet better the needs of a new type of consumer. Research results show that consumer’s communication and publications in social media may be valuable to companies and it is important to identify various ways to exploit social media as a strategic tool.en
dc.format.extent29
dc.language.isofi
dc.subject.otherasiakassuhteiden hallinta
dc.titleSosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen asiakassuhteiden hallinnassa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201808273934
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysoyritykset
dc.subject.ysoasiakaskokemus
dc.subject.ysoasiakassuhde
dc.subject.ysososiaalinen media


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot