Sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen asiakassuhteiden hallinnassa

Abstract
Sosiaalisen median yleistyminen ja ilmiöiden sosiaalistuminen muokkaavat kuluttajien käyttäytymistä ja tarjoavat yrityksille uudenlaisia haasteita ja mahdollisuuksia liiketoiminnan strategisessa kehittämisessä. Tässä tutkielmassa tutkitaan B2C-yrityksen mahdollisuuksia hyödyntää sosiaalisen median palveluita asiakassuhteiden hallinnassa. Kirjallisuuskatsauksena toteutetussa tutkimuksessa tutkitaan tarkemmin sosiaalisen median rakenteita, asiakaskokemuksen muodostumista ja perinteisen asiakassuhteiden hallinnan ja sosiaalisen median tarjoamien palveluiden integroimista vastaamaan paremmin uudenlaisen kuluttajatyypin tarpeita. Tutkimustulokset osoittavat, että kuluttajien sosiaalisessa mediassa käymä keskustelu, sekä heidän siellä julkaisema sisältö voi olla yrityksille arvokasta. Keskeistä on tunnistaa erilaisia keinoja sosiaalisen median tehokkaaseen hyödyntämiseen.
Main Author
Format
Theses Bachelor thesis
Published
2018
Subjects
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201808273934Käytä tätä linkitykseen.
Language
Finnish
License
In CopyrightOpen Access

Share