Check in, check out! : käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa
Julkaistu sarjassa
JYU dissertationsTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
ErityispedagogiikkaTekijänoikeudet
© The Author & University of Jyväskylä
Muu nimeke
Käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussaJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-7522-7ISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-9003Julkaisuun sisältyy osajulkaisuja
- Artikkeli I Karhu, A., Savolainen, H., & Närhi, V. (2018). Yhteistyö ja psykologisen tiedon soveltaminen tukevat ADHD-oireisen oppilaan toimintakykyä koulussa. Psykologia, 53 (2-3), 76-88.
- Artikkeli II Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2019). Check in-check out intervention for supporting pupils’ behaviour : effectiveness and feasibility in Finnish schools. European Journal of Special Needs Education, 34 (1), 136-146. DOI: 10.1080/08856257.2018.1452144
- Artikkeli III Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2018). Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS. International Journal of Inclusive Education, 22 (5), 475-489. DOI: 10.1080/13603116.2017.1370741
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- JYU Dissertations [852]
- Väitöskirjat [3568]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
フィンランドの段階的支援としてのプロコウルプロジェクトの展開と実践 [The Deployment and Practice of Three Tier Support System 'Prokoulu' for Children with Special Educational Needs in Finland]
Korenaga, Kanako; Yada, Akie; Yada, Takumi (Kochi University, 2017)The purpose of this paper is to overview Prokoulu project in Finland that has been introduced to overcome severe school conditions. We scrutinized lecture materials about Prokoulu written by a principal related Iiterature ... -
Check in Check Out Plus (CICOplus) : erityisen tuen toimintamalli käyttäytymisen tuen moniammatilliseen järjestämiseen
Paananen, Mika; Karhu, Anne (ProVarkaus 2, 2017) -
Experiences of grit and flourishing in Finnish comprehensive schools offering long-term support to instrument studies : building a new model of positive music education and grit
Olander, Katri; Saarikallio, Suvi (Taideyliopisto, 2022)Musiikkikasvatuksen positiivisia vaikutuksia voidaan tarkastella monitieteisesti. Tämän artikkeli lähestyy aihetta positiivisen psykologian näkökulmasta sinnikkyyden ja kukoistamisen teemoja painottaen. Tutkimus pyrkii ... -
Varhaiskasvatuksen henkilöstön kokemuksia positiivisesta pedagogiikasta ja sen hyödyntämisestä lapsen kolmiportaisen tuen suunnittelussa ja toteutuksessa
Suontausta, Saara; Ylikangas, Henna (2021)Tässä kandidaatin tutkielmassa tutkitaan varhaiskasvatuksen henkilöstön kokemuksia positiivisesta pedagogiikasta ja sen hyödyntämisestä lapsen kolmiportaisen tuen suunnittelussa ja toteutuksessa. Lisäksi tutkimuksessa ... -
The 21st Century Reforms (Re)Shaping the Education Policy of Inclusive and Special Education in Finland
Ahtiainen, Raisa; Pulkkinen, Jonna; Jahnukainen, Markku (MDPI AG, 2021)In recent decades, an essential global aim of the reforms of special education has been the promotion of inclusive education. This article discusses the implementation of reforms with a focus on tiered support systems in ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.