dc.contributor.author | Karhu, Anne | |
dc.date.accessioned | 2018-08-13T07:18:00Z | |
dc.date.available | 2018-08-13T07:18:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-7522-7 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1891366 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59198 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (65 sivua, 33 sivua useina numerointijaksoina, 29 numeroimatonta sivua) : kuvitettu | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | JYU Dissertations | |
dc.relation.haspart | <b>Artikkeli I</b> Karhu, A., Savolainen, H., & Närhi, V. (2018). Yhteistyö ja psykologisen tiedon soveltaminen tukevat ADHD-oireisen oppilaan toimintakykyä koulussa. <i>Psykologia, 53 (2-3), 76-88.</i> | |
dc.relation.haspart | <b>Artikkeli II</b> Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2019). Check in-check out intervention for supporting pupils’ behaviour : effectiveness and feasibility in Finnish schools. <i>European Journal of Special Needs Education, 34 (1), 136-146. </i> <a href="http://dx.doi.org/10.1080/08856257.2018.1452144 "target="_blank"> DOI: 10.1080/08856257.2018.1452144</a> | |
dc.relation.haspart | <b>Artikkeli III</b> Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2018). Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS. <i>International Journal of Inclusive Education, 22 (5), 475-489.</i>
<a href="http://dx.doi.org/10.1080/13603116.2017.1370741"target="_blank"> DOI: 10.1080/13603116.2017.1370741</a> | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | positive behavior support | |
dc.subject.other | intervention | |
dc.subject.other | inclusive education | |
dc.subject.other | single-case experimental design | |
dc.subject.other | intensified support | |
dc.title | Check in, check out! : käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa | |
dc.title.alternative | Käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-7522-7 | |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.relation.issn | 2489-9003 | |
dc.relation.numberinseries | 6 | |
dc.rights.copyright | © The Author & University of Jyväskylä | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | doctoralThesis | |
dc.subject.yso | peruskoulu | |
dc.subject.yso | lähikouluperiaate | |
dc.subject.yso | käyttäytymishäiriöt | |
dc.subject.yso | ADHD | |
dc.subject.yso | oppilashuolto | |
dc.subject.yso | kolmiportainen tuki | |
dc.subject.yso | erityinen tuki | |
dc.subject.yso | positiivinen pedagogiikka | |
dc.subject.yso | kouluyhteisö | |
dc.subject.yso | työilmapiiri | |
dc.subject.yso | toimintamallit | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |