Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKarhu, Anne
dc.date.accessioned2018-08-13T07:18:00Z
dc.date.available2018-08-13T07:18:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-951-39-7522-7
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1891366
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59198
dc.format.extent1 verkkoaineisto (65 sivua, 33 sivua useina numerointijaksoina, 29 numeroimatonta sivua) : kuvitettu
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesJYU Dissertations
dc.relation.haspart<b>Artikkeli I</b> Karhu, A., Savolainen, H., & Närhi, V. (2018). Yhteistyö ja psykologisen tiedon soveltaminen tukevat ADHD-oireisen oppilaan toimintakykyä koulussa. <i>Psykologia, 53 (2-3), 76-88.</i>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli II</b> Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2019). Check in-check out intervention for supporting pupils’ behaviour : effectiveness and feasibility in Finnish schools. <i>European Journal of Special Needs Education, 34 (1), 136-146. </i> <a href="http://dx.doi.org/10.1080/08856257.2018.1452144 "target="_blank"> DOI: 10.1080/08856257.2018.1452144</a>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli III</b> Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2018). Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS. <i>International Journal of Inclusive Education, 22 (5), 475-489.</i> <a href="http://dx.doi.org/10.1080/13603116.2017.1370741"target="_blank"> DOI: 10.1080/13603116.2017.1370741</a>
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherpositive behavior support
dc.subject.otherintervention
dc.subject.otherinclusive education
dc.subject.othersingle-case experimental design
dc.subject.otherintensified support
dc.titleCheck in, check out! : käyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa
dc.title.alternativeKäyttäytymisen tehostettua tukea lähikoulussa
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-7522-7
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Education and Psychologyen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden ja psykologian tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.relation.issn2489-9003
dc.relation.numberinseries6
dc.rights.copyright© The Author & University of Jyväskylä
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.subject.ysoperuskoulu
dc.subject.ysolähikouluperiaate
dc.subject.ysokäyttäytymishäiriöt
dc.subject.ysoADHD
dc.subject.ysooppilashuolto
dc.subject.ysokolmiportainen tuki
dc.subject.ysoerityinen tuki
dc.subject.ysopositiivinen pedagogiikka
dc.subject.ysokouluyhteisö
dc.subject.ysotyöilmapiiri
dc.subject.ysotoimintamallit
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright