Yrityksen sosiaaliset mediat
Authors
Date
2018Access restrictions
The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsaus, joka käsittelee yritysten sosiaalisia medioita, intranetjärjestelmiä ja sosiaalista mediaa yrityksen käytössä. Tutkielmassa selvitetään millaisia hyötyjä sosiaalisen median käyttö voi luoda ja minkälaisia ongelmia käyttö voi aiheuttaa sekä miten yritysten sosiaalisten mediat eroavat intranetjärjestelmistä ja perinteisestä sosiaalisesta mediasta yrityskäytössä. Yrityksen sosiaalisessa mediassa yhdistyvät intranetin ja perinteisen sosiaalisen hyvät puolet, mikä luo organisaatiolle paljon uusia mahdollisuuksia. Toisaalta tämä luo myös uudenlaisia riskejä organisaatiolle ja käyttäjille.
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [5334]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sosiaalisen yrityksen uudet kehykset
Huotari, Tiina (2005) -
Sosiaalisen verkoston sivustot yrityksen sisäisessä viestinnässä : mahdollisuudet ja haasteet
Randelin, Juha (2012)Tässä tutkielmassa käsitellään sosiaalisen verkoston sivustoja sekä niiden hyödyntämistä yrityksen sisäisessä viestinnässä. Tutkielma toteutettiin sekä tieteellisen kirjallisuuskatsauksen että tapaustutkimuksen avulla. ... -
Dokumenttien hallinnan kehittämisen vaikutukset pk-yrityksen tietohallinnon kehittämiseen
Korolainen, Hannu (2008) -
The Influence of Social Vision, Social Networks, and Financial Return on Social SME Sustainability
Olaleye, Sunday; Mogaji, Emmanuel; Watat, Josue Kuika; Ukpabi, Dandison (Palgrave Macmillan, 2020)Social entrepreneurship is one of the catalysts of poverty reduction and sustainable development, but its impact in developing countries is not rapid in comparison to traditional entrepreneurship. The idea is to explain ...