Yrityksen sosiaaliset mediat
Tekijät
Päivämäärä
2018Pääsyrajoitukset
Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Tämä tutkielma on kirjallisuuskatsaus, joka käsittelee yritysten sosiaalisia medioita, intranetjärjestelmiä ja sosiaalista mediaa yrityksen käytössä. Tutkielmassa selvitetään millaisia hyötyjä sosiaalisen median käyttö voi luoda ja minkälaisia ongelmia käyttö voi aiheuttaa sekä miten yritysten sosiaalisten mediat eroavat intranetjärjestelmistä ja perinteisestä sosiaalisesta mediasta yrityskäytössä. Yrityksen sosiaalisessa mediassa yhdistyvät intranetin ja perinteisen sosiaalisen hyvät puolet, mikä luo organisaatiolle paljon uusia mahdollisuuksia. Toisaalta tämä luo myös uudenlaisia riskejä organisaatiolle ja käyttäjille.
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5334]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sosiaalisen yrityksen uudet kehykset
Huotari, Tiina (2005) -
Sosiaalisen verkoston sivustot yrityksen sisäisessä viestinnässä : mahdollisuudet ja haasteet
Randelin, Juha (2012)Tässä tutkielmassa käsitellään sosiaalisen verkoston sivustoja sekä niiden hyödyntämistä yrityksen sisäisessä viestinnässä. Tutkielma toteutettiin sekä tieteellisen kirjallisuuskatsauksen että tapaustutkimuksen avulla. ... -
Dokumenttien hallinnan kehittämisen vaikutukset pk-yrityksen tietohallinnon kehittämiseen
Korolainen, Hannu (2008) -
The Influence of Social Vision, Social Networks, and Financial Return on Social SME Sustainability
Olaleye, Sunday; Mogaji, Emmanuel; Watat, Josue Kuika; Ukpabi, Dandison (Palgrave Macmillan, 2020)Social entrepreneurship is one of the catalysts of poverty reduction and sustainable development, but its impact in developing countries is not rapid in comparison to traditional entrepreneurship. The idea is to explain ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.