Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorMyllymäki, Mikko
dc.contributor.advisorHonkanen, Risto
dc.contributor.authorLeivo-Rintakorpi, Tuija
dc.date.accessioned2018-05-21T09:29:37Z
dc.date.available2018-05-21T09:29:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58043
dc.description.abstractThe work is based on a questionnaire survey, focused to employees of the organization of one trained stakeholder in the Population Register Center. 118 people answered the questionnaire. Most of the respondents were over 46 years old and had worked for more than 10 years for the same employer. Based on the results of the research, more than half of the respondents did not have experience of studying in an online learning environment. Based on the results, videos as e-learning material supports learning best, and pedagogical guidance skill are expected from the online teachers. Network interaction was considered important. Based on the survey, H5P tools in Moodle can be used to build interactive digital learning materials.en
dc.description.abstractTämä työ pohjautuu kyselytutkimukseen, jonka kohderyhmä oli Väestörekisterikeskuksen yhden koulutettavan sidosryhmän organisaation työntekijät. Kyselyyn vastasi 118 henkilöä. Suurin osa heistä oli yli 46-vuotiaita ja yli kymmenen vuotta työskennelleitä saman työnantajan palveluksessa. Tutkimustulosten perusteella yli puolella vastaajista ei ollut kokemusta opiskelusta verkko-oppimisympäristössä. Tulosten perusteella videot e-oppimateriaalina tukee oppimista parhaiten sekä verkkokouluttajilta odotetaan pedagogista ohjausotetta. Verkkovuorovaikutus koettiin tärkeäksi. Selvityksen perusteella Moodlessa olevilla H5P-työkaluilla voidaan rakentaa interaktiivisia digitaalisia oppimateriaaleja.fi
dc.format.extent87
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofi
dc.subject.othere-oppiminen
dc.subject.otherverkko-oppimisympäristö
dc.titleSujuvat tieto- ja viestintätekniikan taidot edesauttavat oppimista verkko-oppimisympäristössä
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201805212698
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysooppimisalustat
dc.subject.ysooppimisympäristö
dc.subject.ysoverkko-opetus
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot