Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorFoxell, Nico
dc.date.accessioned2018-04-18T12:15:33Z
dc.date.available2018-04-18T12:15:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1868028
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57676
dc.description.abstractTutkielman tavoitteena on selvittää mobiilipelien kriittiset menestystekijät Kiinan mobiilisovellusmarkkinoilla. Nämä tekijät ovat sekä teknisiä vaatimuksia, sisällöllisiä tarpeita sekä liiketoiminnallisia tekijöitä. Teoriaosuudessa apuna käytetään UTAUT2 teknologian omaksumisteoriaa. Tutkielman teoriaosuus sisältää kirjallisuuskatsauksen mobiilisovelluksista, kriittisistä menestystekijöistä, Kiinan mobiilisovellusmarkkinoista, UTAUT2 teknologian omaksumisteoriasta sekä yleisesti mobiilisovelluksien menestystekijöistä. Empiirinen osuus on laadullinen haastattelututkimus, joka on suunnattu pitkän uran mobiilisovellusten parissa tehneille ammattilaisille. Tavoitteena on selvittää heidän näkemyksensä, mikäli teoriaosuudessa esille tulleet asiat ovat merkityksellisiä sekä onko heillä omakohtaiseen kokemukseen perustuvaa tietoja, kuinka menestyä Kiinan mobiilisovellusmarkkinoilla. Lopuksi, tehdään yhteenveto löydöksistä ja vastata tutkimuskysymyksiin.fi
dc.description.abstractThe aim of this study is to identify the Critical Success Factors for Mobile Games on the Chinese Mobile Game Market. These factors are: technical requirements, content requirements and business requirements. Theoretical part of this study will use earlier research on the subject and utilize the UTAUT2 model to identify the earlier mentioned Critical Success Factors. The literature review for this study will consist of the following subjects: UTAUT2, Critical Success Factors, Mobile Games, Chinese Mobile Game market and finally end with a discussion and conclusion. The empirical part is a qualitative interview research. Three established Finnish game industry veterans will explain their background and how they have brought successful mobile games to the Chinese mobile game market. Finally, the findings from the interview is compared to the findings of the literature review.en
dc.format.extent1 verkkoaineisto (48 sivua)
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.subject.otherMobile games
dc.subject.otherChinese Mobile Game market
dc.subject.otherCritical Success factors
dc.titleSuccess on the Chinese mobile game market
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201804182115
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.date.updated2018-04-18T12:15:33Z
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysomobiilipelit
dc.subject.ysomarkkinat (taloustiede)
dc.subject.ysoKiina
dc.format.contentfulltext
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot