Ankkafaniksi kasvetaan jo äidin kohdussa
Kontturi, K. Ankkafaniksi kasvetaan jo äidin kohdussa. Sarjainfo, (4), 28-30.
Julkaistu sarjassa
SarjainfoTekijät
Päivämäärä
2017Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Kontturi & Sarjainfo, 2017. Rinnakkaistallennettu julkaisijan luvalla.
Miksi Aku Ankka on Suomessa niin suosittu? Katja Kontturi aloitti post doc
-tutkimuksensa Aku Ankan kulttuurisesta merkityksestä kysymällä tätä lehden lukijoilta.
Julkaisija
Suomen sarjakuvaseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0356-4967Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27833945
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Hyllyiltä ruutuihin ja ruuduista sydämiin : sarjakuvahahmot muuttuvina elämystuotteina
Varis, Essi (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Fandom as an online support group : a case study of CW's Supernatural
Tammentie, Bastian (2016)As online chats and forums became more popular recreational activities it contributed to communities being transferred to cyberspace. Fans have constituted a unique user group from the very beginning of online networking, ... -
Lapset YouTubessa : 6.-luokkalaiset tubettajuutta ja kaupallista yhteistyötä tarkastelemassa
Teinonen, Johanna; Seppänen, Viivi (2020)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miksi 6.-luokkalaiset katsovat YouTubea ja millaisena he käsittävät tubettajuuden. Tutkimme myös, miten lapset pystyvät tunnistamaan ja tulkitsemaan vaikuttamisen keinoja ... -
"I have another D/G pottering around in my brain" : identity construction on a Harry Potter fanfiction forum
Sorvari, Henna (2014)Jokainen on pohjimmiltaan jonkin asian fani. Omaa fani-identiteettiä voi viestiä monin eri tavoin. Tämä tutkielma käsittelee identiteetin rakennusta englanninkielisellä Harry Potter -fanifiktiofoorumilla. Tarkoituksena on ... -
Transmedia storytelling and Lost path to success
Matsunaga Sasaki, Daniella (2012)This thesis analyses the transmedia storytelling strategy applied to promote the TV series Lost. As transmedia storytelling one may understand it as a story told throughout different media, with exclusive content pointing ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.