Teachers' conceptions of outdoor adventure education : comparative study between Finland and Australia
Tekijät
Päivämäärä
2018Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teenagers exploring the world : their stories 10 to 18 years after : or what remains of an extended Outdoor Adventure Education sailing trip
Reinhard, Charlotte (2016)The aim of this study was to question the long-term impacts of Outdoor Adventure Education (OAE), a division of the currently regarded experiential education philosophy. 1000 Sabords, a project consisting of a six to eight ... -
What is ‘good’ mentoring? Understanding mentoring practices of teacher induction through case studies of Finland and Australia
Pennanen, Matti; Bristol, Laurette; Wilkinson, Jane; Heikkinen, Hannu L.T. (Routledge, 2016)Mentoring is a practice widely utilised to support new teachers. However, in locally formed systems, the practice of mentoring is conditioned by traditions and arrangements specific to the site. To understand ‘good’ ... -
Understanding mentoring of new teachers : Communicative and strategic practices in Australia and Finland
Heikkinen, Hannu L.T.; Wilkinson, Jane; Aspfors, Jessica; Bristol, Laurette (Pergamon Press, 2018) -
"It is a broad, broad concept and extremely interesting." : CLIL teachers and class teachers' beliefs about language awareness
Mertanen, Kiira (2024)The world is increasingly multilingual and so countries need to develop new ways to meet the needs of multilingual citizens. One way to develop schools to take multilingualism more into account is by implementing ... -
"In short: all people are different" : teachers' and teacher students' views and conceptions of cultural diversity
Långström, Tiina; Stigzelius, Juulia (2016)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia opettajien ja opettajaopiskelijoiden näkemyksiä kulttuurisesta moninaisuudesta. Näkemysten perustan selvittämiseksi tutkittiin tapoja, joilla osallistujat kuvaavat ilmiötä sekä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.