dc.contributor.author | Kulju, Pirjo | |
dc.contributor.author | Kauppinen, Merja | |
dc.contributor.author | Hankala, Mari | |
dc.contributor.author | Harjunen, Elina | |
dc.contributor.author | Pentikäinen, Johanna | |
dc.contributor.author | Routarinne, Sara | |
dc.contributor.editor | Pyyry, Noora | |
dc.contributor.editor | Tainio, Liisa | |
dc.contributor.editor | Juuti, Kalle | |
dc.contributor.editor | Vasquez, Raine | |
dc.contributor.editor | Paananen, Maiju | |
dc.date.accessioned | 2018-01-30T10:02:17Z | |
dc.date.available | 2018-01-30T10:02:17Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Kulju, P., Kauppinen, M., Hankala, M., Harjunen, E., Pentikäinen, J., & Routarinne, S. (2017). Reviewing Finnish Studies on Writing in Basic Education : Towards Pedagogy for Diversity. In N. Pyyry, L. Tainio, K. Juuti, R. Vasquez, & M. Paananen (Eds.), <i>Changing Subjects, Changing Pedagogies : Diversities in School and Education</i> (pp. 110-127). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry. Ainedidaktisia tutkimuksia, 13. <a href="http://hdl.handle.net/10138/231202" target="_blank">http://hdl.handle.net/10138/231202</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_27876729 | |
dc.identifier.other | TUTKAID_76675 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56949 | |
dc.format.extent | 292 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry | |
dc.relation.ispartof | Changing Subjects, Changing Pedagogies : Diversities in School and Education | |
dc.relation.ispartofseries | Ainedidaktisia tutkimuksia | |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/10138/231202 | |
dc.subject.other | Finnish studies | |
dc.subject.other | education | |
dc.title | Reviewing Finnish Studies on Writing in Basic Education : Towards Pedagogy for Diversity | |
dc.type | bookPart | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201801291365 | |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Suomen kieli ja kirjallisuus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Finnish Language and Literature | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/BookItem | |
dc.date.updated | 2018-01-29T13:15:17Z | |
dc.relation.isbn | 978-952-5993-22-6 | |
dc.type.coar | book part | |
dc.description.reviewstatus | peerReviewed | |
dc.format.pagerange | 110-127 | |
dc.relation.issn | 1799-9596 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat, 2017. Tämä on avoin artikkeli, jonka on julkaissut Suomen ainedidaktinen tutkimusseura. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | suomen kieli | |
dc.subject.yso | kirjoittaminen | |
dc.subject.yso | perusopetus | |
dc.subject.yso | pedagogiikka | |
dc.subject.yso | monimuotoisuus | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8856 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2512 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1584 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p14084 | |