Tietoyhteiskunnan haasteita yrittäjyys- ja teknologiakasvatukselle peruskoulussa
Parikka, M. & Ojala, A. (2004). Tietoyhteiskunnan haasteita yrittäjyys- ja teknologiakasvatukselle peruskoulussa. Teknologiakasvatuksen vuosittaisen symposiumin eistys, 29.10.-1.11.2004, Turku. Teknologiakasvatus - TEKA ry
Päivämäärä
2004[Johdanto] Summary submission is electronic only. The submission process consists of entering the paper title, author(s) and affiliation(s), and an abstract no longer than 35 words. Authors are prompted to state their preference for presentation type (oral presentation, poster or data workshop poster) and for session. Details for the submission process will be provided later on. The final category of all papers will be determined by the Technical Program Committee, which is responsible for selecting final papers from initial submissions. Papers accepted for oral or poster presentation at the technical program will be eligible for publication in the IEEE Transactions on Nuclear Science. Selection for this issue will be based on a separate submission of a complete paper. These papers will be subject to the standard full peer review given all papers submitted to the IEEE Transactions on Nuclear Science. Further information will be sent to prospective authors upon acceptance of their RADECS summary. [Jatkuu artikkelissa]
...
Julkaisija
Teknologiakasvatuksen tutkimusyhdistys - TEKA ryKuuluu julkaisuun
Teknologiakasvatuksen vuosittainen symposium 29.10.-1.11.2004, TurkuMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Challenges of the Information Society to Entrepreneurial and Technology Education in the Finnish Comprehensive School
Parikka, Matti; Ojala, Arto (Teknologiakasvatuksen tutkimusyhdistys, 2004)Even if the concept Information Society has versatile menings for its details, there is an approximate agreement about its general essence. There is an understanding e.g. about its emphasis on utilizing the computers, ... -
Teknologiakompetenssi : teknologiakasvatuksen uudistamishaasteita peruskoulussa ja lukiossa
Parikka, Matti (Jyväskylän yliopisto, 1998) -
Opettajien ja rehtorin työn haasteita Kodolányi János -peruskoulussa Unkarin Geresdlakissa
Sinnemäki, Jukka (2014)Tutkimusongelmina oli selvittää opettajien ja rehtorin kohtaamia haasteita Geresdlakin koulussa Unkarissa. Toisena ongelmana oli saada mahdollisimman laaja historian tuntemus Geresdlakista ja sen lähiseuduista. Laaja ... -
Yrittäjyyskasvatus osana opetusta : tutkimus yrittäjyyskasvatuksen menetelmistä ja siinä edistettävistä taidoista
Sevón, Mikko (2024)Tämä tutkielma sanoittaa yrittäjyyskasvatusta osana nykypäivän yhteiskuntaa ja perusopetusta. Tutkielman tarkoitus on lisätä ymmärrystä yrittäjyyskasvatuksen määrittelyistä, sillä edistettävistä taidoista, ja käytettävistä ... -
Yrittäjyyskasvatuksen kolme diskurssia
Remes, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2003)Liisa Remeksen väitöstutkimuksen keskeinen teesi on, että yrittäjyyskasvatuksen oppimisjärjestelyjen on viestittävä yrittäjyydestä toimintatapana. Keskeisiksi näyttävät silloin nousevan keskusteleminen ja yhteistoiminta. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.