Harjoittelijoiden arkea ja juhlaa
Kämäräinen, H. & Keinänen, A. (2017, 6.10.2017). Harjoittelijioiden arkea ja juhlaa. What the Hela?. Retrieved from https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/harjoittelijioiden-arkea-ja-juhlaa
Julkaistu sarjassa
What the Hela?Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/harjoittelijioiden-arkea-ja-juhlaaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Studerandes åsikter om den obligatoriska språkpraktiken i svenska språket
Lång, Minna (2017)Tämän tutkimuksen tarkoitus oli ottaa selvää, mitä mieltä ruotsin opiskelijat ovat kieliharjoittelusta, joka on pakollinen osa ruotsin aineopintoja. Tutkimuksessa tarkasteltiin, mitkä seikat vaikuttavat kieliharjoittelutavan ... -
Nimikkopäiväkotiharjoittelu lastentarhanopettajaopiskelijan ammatillisen kasvun tukena
Holmstedt, Miia; Ojala, Elina (2001) -
Kehity huippu-urheilijaksi
Paananen, Antti; Kalaja, Sami; Lohisalo, Mari; Parikka, Jarno; Tast, Laura (Suomen Olympiakomitea, 2020)Suomen Olympiakomitea on julkaissut Kehity huippu-urheilijaksi -harjoituskirjan, joka on suunnattu huippua tavoitteleville toisen asteen urheilijoille. Kirja on jatkoa kolmeosaiselle Kasva urheilijaksi -harjoituskirjasarjalle, ... -
Vuorovaikutus ammattikorkeakoulun kielten ja viestinnän verkkokursseilla
Oinonen, Jaana (2018)Tutkimuksen taustalla oli ajankohtainen tarve kehittää korkeakoulujen kielten ja viestinnän verkko-opetusta vuorovaikutuksen mahdollistamisen ja tukemisen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia ... -
Miten asennoituminen ja motivaatio viestintä- ja kieliopintoja kohtaan sekä vuorovaikutus- ja kieliosaaminen kehittyvät kandidaattiopintojen aikana?
Gerlander, Maija; Torvelainen, Päivi (Taideyliopisto, 2023)Yliopistokoulutus tuottaa akateemista asiantuntijuutta, joka sisältää alakohtaisen substanssiosaamisen lisäksi myös laajempaa asiantuntijaosaamista, kuten yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, kriittistä lukutaitoa sekä kykyä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.