Digitaalisen musiikin markkinat jakuluttajakäyttäytyminen : Digital Content Marketing (DCM) -projektin loppuraportti
Publisher
Jyväskylän yliopisto, tietotekniikan tutkimuslaitos, Aalto-yliopisto, tietotekniikan tutkimuslaitosMetadata
Show full item recordCollections
- Elektroniset kirjat [551]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Internet-of-things market, value networks, and business models : state of the art report
Okkonen, Hanna; Mazhelis, Oleksiy; Ahokangas, Petri; Pussinen, Pasi; Rajahonka, Mervi; Siuruainen, Riikka; Leminen, Seppo; Shveykovskiy, Alexey; Myllykoski, Jenni; Warma, Henna (University of Jyväskylä, Department of Computer Science and Information Systems, 2013) -
Becoming TikTok Famous : Strategies for Global Brands to Engage Consumers in an Emerging Market
Wahid, Risqo; Karjaluoto, Heikki; Taiminen, Kimmo; Asiati, Diah Isnaini (SAGE Publications, 2023)This study examines the effects of content characteristics (i.e., informational and emotional characteristics), language, and nonverbal information on social media engagement (SME; i.e., likes, shares, and comments) in the ... -
Digi-sosiaalinen nuoriso ja musiikki : digitaalisen median vaikutukset nuorten musiikin kuunteluun
Salakari, Pyry (2016)Tutkimukseni tavoitteena on tarkastella, miten digitaalinen media vaikuttaa nuorten musiikin kuunteluun. Käsittelen aihetta tutkimalla kuuntelulähteiden ja kuunteluun saatavien idealähteiden suosiota. Lisäksi selvitän ... -
Digitaalinen oikeuksien hallinta digitaalisen musiikin kontekstissa
Kotila, Juhani (2010) -
Kaaoksen kesyttäjät : uutismediat nettimurroksessa 2006-2012
Karvala, Kreeta (University of Jyväskylä, 2014)