Digitaalisen musiikin markkinat jakuluttajakäyttäytyminen : Digital Content Marketing (DCM) -projektin loppuraportti
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, tietotekniikan tutkimuslaitos, Aalto-yliopisto, tietotekniikan tutkimuslaitosAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [550]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Internet-of-things market, value networks, and business models : state of the art report
Okkonen, Hanna; Mazhelis, Oleksiy; Ahokangas, Petri; Pussinen, Pasi; Rajahonka, Mervi; Siuruainen, Riikka; Leminen, Seppo; Shveykovskiy, Alexey; Myllykoski, Jenni; Warma, Henna (University of Jyväskylä, Department of Computer Science and Information Systems, 2013) -
Becoming TikTok Famous : Strategies for Global Brands to Engage Consumers in an Emerging Market
Wahid, Risqo; Karjaluoto, Heikki; Taiminen, Kimmo; Asiati, Diah Isnaini (SAGE Publications, 2023)This study examines the effects of content characteristics (i.e., informational and emotional characteristics), language, and nonverbal information on social media engagement (SME; i.e., likes, shares, and comments) in the ... -
Digi-sosiaalinen nuoriso ja musiikki : digitaalisen median vaikutukset nuorten musiikin kuunteluun
Salakari, Pyry (2016)Tutkimukseni tavoitteena on tarkastella, miten digitaalinen media vaikuttaa nuorten musiikin kuunteluun. Käsittelen aihetta tutkimalla kuuntelulähteiden ja kuunteluun saatavien idealähteiden suosiota. Lisäksi selvitän ... -
Digitaalinen oikeuksien hallinta digitaalisen musiikin kontekstissa
Kotila, Juhani (2010) -
Kaaoksen kesyttäjät : uutismediat nettimurroksessa 2006-2012
Karvala, Kreeta (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.