Rinnakkaistallentaminen pähkinänkuoressa
Vallittu, M. (2015). Rinnakkaistallentaminen pähkinänkuoressa. Signum, 2015(5), 17-22. http://ojs.tsv.fi/index.php/signum/article/view/53477/16645
Julkaistu sarjassa
SignumTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© Vallittu & Suomen Tieteellinen Kirjastoseura, 2015.
Julkaisun avoimen saatavuus tarkoittaa tieteellisen tiedon vapaata levitystä
esteettömästi Internetissä. Tällöin sekä tiedeyhteisöllä että suurella yleisöllä
on mahdollisuus lukea, kopioida, tulostaa ja linkittää julkaisua – tietenkin normaalin
viitekäytännön rajoissa. (ATT-hanke 2014, 1–4.). Tässä artikkelissa keskitytään
julkaisujen avoimuuteen ja erityisesti vihreään avoimuuden linjaan eli
rinnakkaistallentamiseen.
Julkaisija
Suomen Tieteellinen KirjastoseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0355-0036Asiasanat
Alkuperäislähde
http://ojs.tsv.fi/index.php/signum/article/view/53477/16645Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25306535
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Liikuntapaikkapalvelut ja väestön tasa-arvo : seurantatutkimus liikuntapaikkapalveluiden muutoksista 1998–2009
Suomi, Kimmo; Sjöholm, Kari; Matilainen, Pertti; Nuutinen, Laura; Myllylä, Susanna; Glan, Virva; Pavelka, Béla; Vehkakoski, Kirsi; Vettenranta, Jouni; Lee, Anna (Jyväskylän yliopisto, 2012) -
How accurate are teachers and support specialists when judging students' literacy skills? Special educational service as an external factor influencing judgements
Juhkam, Maris; Soodla, Piret; Aro, Mikko (Wiley, 2022)The aim of the study was to examine the accuracy of Estonian teachers' and support specialists' judgements of students' spelling skills and reading fluency and to investigate the provision of special education services to ... -
Got access? : how to improve language education for all in Nordic compulsory education
Ennser-Kananen, Johanna; Riuttanen, Sanna; Saarinen, Taina (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2019)What are barriers to high-quality language education? How do we increase the variety in languages students learn? How do we promote, support, and foster multilingual, multicultural and other kinds of diversities? These and ... -
Iäkkäiden liikkumisen apuvälineiden käyttö, liikkumiskyky ja fyysinen aktiivisuus
Isola, Kaisu (2012)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.