Sosiaalinen media, kieli ja merkitykset
Johansson, M. (2017). Sosiaalinen media, kieli ja merkitykset. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 10.5.2017 (Toukokuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/article/sosiaalinen-media-kieli-ja-merkitykset/
Julkaistu sarjassa
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181
Alkuperäislähde
http://www.kieliverkosto.fi/article/sosiaalinen-media-kieli-ja-merkitykset/Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
Jakonen, Teppo (University of Jyväskylä, 2014) -
Keskustelun, käsitysten ja käytänteiden voima : teknologiavälitteinen vuorovaikutus työyhteisössä
Laitinen, Kaisa (Prologos ry, 2020)Vuonna 2020 vallitseva pandemiatilanne on siirtänyt asiantuntijaorganisaatiot laajalti etätyöhön. Yhteisten fyysisten työtilojen sijaan tavataan digitaalisissa viestintäympäristöissä ja monenlaiset vuorovaikutusteknologiset ... -
Neuvottelu tilan tulkinnoista : etnologinen tutkimus sosiaalisen ja materiaalisen ympäristön vuorovaikutuksesta jyväskyläläisissä kaupunkipuhunnoissa
Lappi, Tiina-Riitta (Jyväskylän yliopisto, 2007)Voiko kaupunkisuunnittelija jättää tilaa spontaanisti syntyvälle toiminnalle? Lutakon tanssisalin säilyttämistaistelu Jyväskylässä on FM Tiina-Riitta Lapin väitöstutkimuksen mukaan esimerkki siitä, kuinka ennakoimaton ja ... -
Mediaatio : mitä se on?
Salo, Olli-Pekka; Kajander, Kati; Kantelinen, Ritva; Wallinheimo, Kirsi (Suomen kieltenopettajien liitto SUKOL ry, 2020)Mediaatio on merkitysten välittämistä ja rakentavaa vuorovaikutusta. Mediaatiotaitoja on harjoiteltu kieltenopetuksessa jo pitkään - nyt ne on koottu yhden käsitteen alle. -
Dialogical view on learner agency of immigrant pupils : a case study of the learners of Finnish as L2
Sun, Dukkeum; Ruohotie-Lyhty, Maria Elina (Routledge, 2022)This study explores the dialogical nature of agency when two immigrant pupils, who are learning Finnish as their new target language, are authoring their selves. Bakhtin’s dialogism was the inspiration for this examination ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.