Digiloikka ja ei-kenenkään-alue varhaiskasvatuksessa
Koivula, M., & Mustola, M. Digiloikka ja ei-kenenkään-alue varhaiskasvatuksessa. Ruusupuiston uutiset, (2). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2017-luonnos/1-digiloikka%20varhaiskasvatuksessa
Published in
Ruusupuiston uutisetDate
2017Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Publisher
Jyväskylän yliopistoKeywords
Original source
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2017-luonnos/1-digiloikka%20varhaiskasvatuksessaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26973070
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajien kokemuksia lasten tunteiden säätelyn taitojen tukemisesta varhaiskasvatuksessa Tunnerobotti-materiaalin avulla
Lehtola, Hanna; Damskägg, Roosamaria (2021)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää opettajien kokemuksia tunteiden säätelyn taitojen opettamisesta varhaiskasvatuksessa Mieli Ry:n tuottaman Tunnerobotti-materiaalin avulla. Tutkimuksessa selvitetään, minkälaisia ... -
Miten monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat koetaan varhaiskasvatuksessa?
Honko, Mari; Mustonen, Sanna (Suomen varhaiskasvatus ry, 2020)Monikielisyyden tukeminen on vahvasti esillä uusimmissa varhaiskasvatuksen opetussuunnitelmissa. Tarkastelemme tässä artikkelissa varhaiskasvatuksen toimijoiden kokemuksia monikielisyydestä ja kielitietoisista toimintatavoista. ... -
Lasten sosioemotionaalisten taitojen tukeminen varhaiskasvatuksessa
Määttä, Sami; Koivula, Merja; Huttunen, Kerttu; Paananen, Mika; Närhi, Vesa; Savolainen, Hannu; Laakso, Marja-Leena (Opetushallitus, 2017) -
Kasvatusajattelun ja -käytänteiden tarkastelua Suomen ja Japanin varhaiskasvatuksessa
Sutinen, Jenni (2011)Tiivistelmä. Sutinen, Jenni. 2011. Kasvatusajattelun ja - käytänteiden tarkastelua Suomen ja Japanin varhaiskasvatuksessa. Varhaiskasvatustieteen pro gradu - tut-kielma. Kasvatustieteiden laitos. Jyväskylän yliopisto. 105 ...