Digitaalisen markkinointiviestinnän osaaminen ja kyvykkyydet
Tutkielma käsittelee digitaalisen markkinointiviestinnän osaamista ja kyvykkyyksiä. Tutkielman tarkoitus on selvittää millaisia digitaalisia markkinointiviestintä kyvykkyyksiä ja osaamista organisaatioilta pitäisi löytyä, jotta se voi
menestyä. Jotta digitaalisen markkinointiviestintä kyvykkyyksien ja osaamisen
voidaan ymmärtää, on aluksi ymmärrettävä mitä digitaalisella markkinointiviestinnällä, resursseilla, kyvykkyydellä tarkoitetaan. Tässä kandidaatintutkielmassa pyritään selittämään nämä kyseiset termit kirjallisuuskatsauksen
avulla. This thesis investigates digital marketing communications competence and capabilities. It aims to examine what kind of capabilities and competencies organization needs to be successful. To understand these competencies and capabilities must one first have knowledge on what digital marketing communications,
resources (or assets), capabilities means. This bachelor’s thesis attempts to bring
light to these terms by literature review.
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5382]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaisten osaaminen : laadullinen tutkimus
Kilkki, Ruut (2018)Tämän pro gradu –tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaista osaamista digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat. Digitaalinen markkinointi on yleistynyt vauhdilla ja ottanut paikkansa perinteisen ... -
Business schools’ competitive strategies : whose goals, which aims?
Ojala, Anu (Emerald Publishing Limited, 2019)Purpose This study reviews the literature on business-school (b-school) competition and competitiveness to extend our understanding of b-schools’ competitive strategies. Design/methodology/approach Both content and ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
Oppijan ja opettajan oikeus digitaaliseen osaamiseen : digitaalisen polarisaation uhkakuvista tasa-arvoiseen osaamisen kehittämiseen
Näykki, Piia; Ahlström, Emilia; Manu, Mari; Penttinen, Silja; Nousiainen, Tuula (Niilo Mäki Instituutti, 2023)Tämän narratiivisen katsausartikkelin tavoitteena on osallistua keskusteluun digitaalisesta polarisaatiosta ja tuoda esiin näkökulmia oppilaiden ja opettajien digitaalisesta osaamisesta ja osaamisen kehittämisestä. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.