University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Kandidaatintutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Kandidaatintutkielmat > View Item

Digitaalisen markkinointiviestinnän osaaminen ja kyvykkyydet

Thumbnail
View/Open
449.1Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Harju, Niko
Date
2017
Discipline
TietojärjestelmätiedeInformation Systems Science

 
Tutkielma käsittelee digitaalisen markkinointiviestinnän osaamista ja kyvykkyyksiä. Tutkielman tarkoitus on selvittää millaisia digitaalisia markkinointiviestintä kyvykkyyksiä ja osaamista organisaatioilta pitäisi löytyä, jotta se voi menestyä. Jotta digitaalisen markkinointiviestintä kyvykkyyksien ja osaamisen voidaan ymmärtää, on aluksi ymmärrettävä mitä digitaalisella markkinointiviestinnällä, resursseilla, kyvykkyydellä tarkoitetaan. Tässä kandidaatintutkielmassa pyritään selittämään nämä kyseiset termit kirjallisuuskatsauksen avulla.
 
This thesis investigates digital marketing communications competence and capabilities. It aims to examine what kind of capabilities and competencies organization needs to be successful. To understand these competencies and capabilities must one first have knowledge on what digital marketing communications, resources (or assets), capabilities means. This bachelor’s thesis attempts to bring light to these terms by literature review.
 
Keywords
Digitaalinen markkinointiviestintä digikyvykkyys kyvykkyys kompetenssi resurssit voimavarat
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704202033

Metadata
Show full item record
Collections
  • Kandidaatintutkielmat [4017]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaisten osaaminen : laadullinen tutkimus 

    Kilkki, Ruut (2018)
    Tämän pro gradu –tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaista osaamista digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat. Digitaalinen markkinointi on yleistynyt vauhdilla ja ottanut paikkansa perinteisen ...
  • Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet 

    Kari, Tommi (2017)
    Tämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten ...
  • Business schools’ competitive strategies : whose goals, which aims? 

    Ojala, Anu (Emerald Publishing Limited, 2019)
    Purpose This study reviews the literature on business-school (b-school) competition and competitiveness to extend our understanding of b-schools’ competitive strategies. Design/methodology/approach Both content and ...
  • Suostuttelevan markkinointiviestinnän metodit brändipersoonallisuuden luomiseksi Twitter-kontekstissa 

    Laitinen, Timo (2014)
    Tutkielman tutkimusongelma on määritelty kolmen käsitteen kautta: markkinointiviestintä, brändipersoonallisuus ja suostuttelu. Tutkimusongelman ytimenä on brändin mahdollisuus hyödyntää suostuttelua markkinointiviestinnässään, ...
  • Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona 

    Aronen, Hilkka (2015)
    Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre